El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

1 comentario moderado
Maaarc

El català Barceloní més mola.

#361 Doncs com plou el fem. Per cert:

AVISO PARA NAVEGANTES: Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

1 respuesta
K

Curs básic de fonètica i descobrir com parla cadascú de nosaltres, un must. Per açí un de l'alcoià-comtat.

Odie a la gent que diu que parla mal el valencià quan el du parlant tota la vida. No se vosaltres, però per on visc jo si pases cuatre pobles amunt o avall et miren raro quan dius algunes expressions. Frases de la contornà, increïblement fantàstiques. Altra cosa es quan vols parlar amb un registre formal.

Li falta música a aquest fil

raganock

#361 Pues no estaría mal porqué se lee cada cosa que tela, pero el objetivo es practicar la escritura que en catalán es bastante compleja, no se pronuncia como se escribe.

Doncs no estaría malament perquè es llegeix cada cosa que tela, però l'objetiu real es practicar la escriptura que en català es prou complexa, no es pronuncía com s'escriu.

V

#361 Amigo, se supone que en MV se postea en Castellano, entonces cuando posteas normalmente ya practicas, ¿Entiendes? No creo que sea muy dificil de entender el concepto.

Amic, es presuposa que a MV ¿postejes? en Castella, llavors cuan postejes normalment ya practiques, ¿Entens? No crec que sigui molt dificil d'entendre.

Encara que pareix que alguns sigueu alergics al Catala, es notar qualsevol flaire a Catala i sortiros ampolles.

1
B

#361 Fes-ho marieta

(*Do it Faggot)

L

:(

2 respuestas
V

#367 que dius nano, ho has fet tu?

xddddddd

raganock

Camisetes en valenciá:

http://www.nosolocamisetas.com/tienda/camisetas-de-la-terreta/7/1

1 1 respuesta
K

#369 xDDDDD Les vull totes!

Abby

#362 Naah l'accent barceloní sona pijo. Millor el del valles ^^

1 respuesta
raganock

#371 El català autentic i mes pur està a la comarca d'Osona, de allà va treure el Pompeu Fabra casi tot el diccionari.

Clar, com està tan aillat i som tan cabuts.

Pd.: A Barcelona no saben fer la neutra, els molt pixa-pins XDDD

2 respuestas
V

Eristoff

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

Me parece una gilipollez como un piano, porque el 99% de los que posteais aqui hablais ya catalán y tan solo le encontraria sentido si fuera un idioma con demanda universal como el ingles o el catalán estuviera en grave riesgo de desaparición. Pero bueno, como experimento vamos a probar.

No quiero replys y contestaciones a este post, porque seran ocultados automaticamente, dudas quejas o comentarios por privado.

P.D: Escolti noi, i Baixant de la Font del Gat...

2
brakeR

#372 Pues ami em feu "gracia" els que parleu amb un accent de la vostre terra en especial els del sud per alla les terres del ebre i els seus castellenismes , coses de viure a la metropolis

2 respuestas
raganock

#375 No ho he dit amb cap ànim despectiu, disculpa'm si t'he ofès.

Jo soc nascut a Vic i nomès fa 5 anys que estic a Valencia i em va costar una mica adaptar-me perquè en te prou de diferencies en el día a día. Desprès anotarè unes cuantes...

Pd.: "Pues" es un barbarisme de collons, sense acritud.

R0ViK

#367 no es per rès pero aquet tipus de dibuixos només fan que donar mala reputació y encara els donem més cova per fotre'ns merda.

Treu lo.

1 1 respuesta
V

La veritat es que sempre estic corregint al meu pare, em venen esgarrifançes quan l'escolto parlar dient "estuvio" en comptes de estalvio, agenda en comptes d'hisenda i demés bestieses. Sempre he sigut molt purità amb el català, però suposo que hauría d'obrir una mica la ment.

L

#375 Doncs!!1!1!

I sí que la sabem pronunciar :(

Algú pot fingir interès per #260? Dirme que tinc raó perquè calli almenys o el que sigui...

#377 Però has vist el que és? Si vols el trec però em sembla surrealista que això es pugui malinterpretar eh, està més que clar que es una conya pels de "existeixen més catalans que el de TV3". Com dic, tu mateix, si vols que el tregui el trec xD

2 respuestas
V

Per cert, la cançó que van ficar per les primeres pàgines i que m'ha agradat moltíssim és:

http://www.youtube.com/watch?v=7nPvfqn2hhI&feature=player_embedded

A algú més li agrada? :D

1 respuesta
D

#1 Aquí no facis aquests fils home, aquí no es pot fer res que no sigui trollear, o aixo sembla, posa-ho en un fòrum decent. Aquí hi ha ****** reunida. ^^

Idontknow

Algú sap que vol dir el verb "xalar". Es diu al meu poble.

3 respuestas
V

#382 xalar no sé, xalat es que estàs malament del cap, però xalar... com no sigui calçar-te una mossa.. xD

1 respuesta
Kiroushi

Per què aquest fil ha derivat de "practicar el català" a ser un fil per parlar offtopic en català?

1 2 respuestas
Idontknow

#383 No, a verem si algú ho encerta.

raganock

#380 No me ha d'agradar?

Si apart de que la cançò mola, aquesta ha sigut la meva ciutat el meus primers 35 anys de vida, els conec quasi a tots.

brakeR

#372 #379 el català es la meva 3era llenga i no la fai servi desde el batxillerat ja prou em costa escriure sense que em soni fatal

Tranquil no m'he sentit ofes per el teu comentari jo tambe us tracto de pagesos amb les vaques i cabres jajaja

#382 "xalar" almenys per les illes es pasars-ho be

1 respuesta
V

#384 està ben explicadet a #1, fes el favor de llegir-ho

V

#382 Joder,

jeja to easy for a people of ebro earth

#384 No se si has entrat en altres fils de practicar idiomes, pero no deixen se ser converses de forum ,que van fen tombs tematics, pero amb l'idioma corresponent. No vec perque ha de ser diferent aquest fil.

1 respuesta
raganock

#387 T'oblides del garrins, els bocs, els xais, les gotlles, les merles, els gudais, els carnuts, els bous, etc.