El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

Nacht

L'accent català millor parlat es el de Tarragona :P ( No necessito àvia)

B

Algú ha escrit una guia de pronunciació catalana? Si voleu explico com es llegeix (sobretot la g, j, que és diferent) pels nostres amics de la resta d'Espanya!

H

#412 Per Alcoi i contornà maï he sentit a ningú dir "butifarra", sempre "botifarra". Clar que també diem "Mosatros", "Vosatros" i coses aixina xddd

Que bo es xdd

3 2 respuestas
B

Com va tot xiquets? En no res s'ha plenat el fil moltíssim xD

raganock

#423 I per Sant Jordi, açò ho pague jo!!!

Gran el Xavi Castillo, el vaig descobrir al arribar a Valencia, et deixo el monòleg complet de "Jordiet Llopis, contrataca!" al teatre de Sueca:

1 respuesta
nixonE1

#415 A TV3 no parlen el Català de Bcn, parlen l'estàndard.

A Barcelona no teniu A/E neutre, per exemple, i a TV3 si.

V

Exactament, a TV3 no parlen en català barsaluní. El trobo força correcte i neutre, com una espècie de castellà de la zona de Lleó.

B

Jo sempre tinc problemes perquè la meva mare és de l'Ebre, el meu pare de La Noguera i jo criat a Barcelona (a prop). Quan he de parlar amb gent que acabo de conèixer em faig "la picha un lío". A més de dir granera, safranoria, o massana.

H

#425 Es molt bo Xavi Castillo

LetMeFrag

Es broma , no?

1
Hid3

#423 A mi m'agrada molt aquest jajaj

1
lxn_

Sembla que els pagesos han envait el fil :(

1 respuesta
V

#432 que dise usté!

kEweR

ueeeeeeep pagesos com anam?

2 2 respuestas
2 comentarios moderados
B

#434

El descollonament que deu ser escoltar aquest home parlar castellà xD

kidike
1
geco

#400 tu eres el mateix privet que tinc censurat al meu perfil perquè vas entrar a dir-me les mil perreries?

perquè no em quadra massa, perdona que t'ho pregunte, sols com a dubte.

R0ViK

#434 Que no tenia rAdes. xDDDDDDDD

LaChilvy

pel que veig, aquest es el post per practicar 1 idioma que mes pàgines te xD

1 respuesta
2 comentarios moderados
R0ViK

#441 Sempre es reconfortant i còmode parlar la teva llengua per internet, o en el fòrum que més hi parles.
Afavoreix l'expresió de cadascú.

geco

#443 Si home, has fet un fil de parlar binari?

si es així no m'estranya, sempre han tingut eixe respecte, puix corbella per ells.

P.D: pel que veig si ... ja ho deia mon iaio ... castellans ...

capee

bona tarda catalanoparlants

Fit1

el seny

Zuki

A mi em sembla bona iniciativa per practicar l'escriptura en la lllengua catalana, ja que en el dia a dia no ho faig servir... Em provoca tristor no poder utilitzar més aquest llenguatge escrit i d'en mica en mica es va perden i caien en l'oblit...

P.D. Prego que si hi ha faltes d'ortografía em rectifiqueu siusplau.

2 respuestas
XenomorpH

#443 Aquesta es l'Espanya que ens deixa la llibertat d'expressió

1 respuesta
pontaeri663

Que Inyustisia!

Usuarios habituales