El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

geco

#1380 si açò vols dir el fil, el que t'he dit abans :D ja era hora a MV

així sones millor :)

#1382 es com tot, a un li agraden roses, a altres rogetes, altres amb el cabell castany, totes guapes però cadascun tria la seua favorita i desitjable :)

1 1 respuesta
1 comentario moderado
Patrikerol

#1382 IIEEP! Hola ,bona vesprada!.............NO.ADEU.

B

Estic una mica refredat i per alguna raó que desconego quan estic un poc poxo el meu cos em demana dolç, així que m'he fet un bescuit al microones amb un te calentet ^!

Vaja forma de començar la setmana, amb un refredat!

1 respuesta
geco

#1384 jo també estic pixí-patxa per culpa del fred, no se perquè vaig comprar les esportives amb tanta ventilació,sabia que'm penediria a l'hivern, peus com a estalactites :S

1 respuesta
B

#1385 Diuen que els peus es per on s'agafa mes fred del cos.

Jo es que no falla tu... Quan toca refredats, a mi m'enganxa si o si! Pero bé, al manco a l'oficina n'hi ha un parell mes de refredats mihihihihi

Hi ha algún dit en català semblant a "Mal de muchos consuelo de tontos"? Perque es el que penso sempre xDD

EDIT: Això és el que tenim de passeig per l'organisme en aqueixos moments: http://i.imgur.com/qlpIQ.jpg Sortiu del meu cos fills de puta!!! xD

#1387 El fil que cerques no sé on pot ser, però ja que cerques coses mira a veurer si trobes la gràcia, que tampoc sabem per on ha quedat per lo vist!

1
1 comentario moderado
raganock

Recordeu no entrar al drap dels trolls que venen a fer la gracieta, reporteu i au!

Quan es tirin uns díes o més a la nevera per acumulació de punish ja no tornaràn. El fil funciona i es mantè gracies a la educació que estem mostran tots, així que no caigueu en provocacions gratuïtes.

5 2 respuestas
geco

#1388 ja, quasi caic

B

#1388 +10.000!!

Ah i llegint els darrers post he recordat un parell de pifies de les bones de gent castellanoparlant que m'han fet gràcia, per si algú s'anima a ficar-ne més:

*Confondre llépola amb llepona, que pot semblar poca cosa de no ser per el contexte:
Xicot li diu al sogre -Ay ta filla, que és una llepona ehhh!!!
referint-se a que li agraden els dolços, no a que li la xucla com si fora un caragol, jajaja

L'home a poquet més el mata!!!

*Demanar al Palmar "allipebre" i al aplegar el plat preguntar on està el conill,
-claro, all i pebre = conejo al ajillo, no???

Juasss, canviar-li el plat per un de paella i fart de riure tots!

1
B

Que tas vegut lenteniment?

1 respuesta
BreadFace

Menjams els ous per sota el cul

1 respuesta
raganock

#1391 #1392 Què voleu? Què us corretgeixi les faltes o què us reporti?

Decidiu abans que decideixi jo, el temps corre...

2
Estifdus

Vaja! Que bo un fil d'estes característiques :P

Com el valencià es un dialecte del català supose que no tindreu cap problema en que escriga per ací veritat?

M'agrada el català i açò està de fabula per llegir i aprendre millor el català, encara que amb ajuda de l'APM? tot es mes fàcil :P

No passa res per deixar-vos el nou capítul de l'APM? veritat? espere que vos agrade :D

2 respuestas
geco

#1394 clar, es que no hi ha cap més bo que altre, d'ahi que siga tan rica, això si, empra les formes valencianes sense manies, a la teua manera :)

1
oyemevale

caps pelats titines !

Sh1n0d4

Demà fareu vaga algù? Jo no. He decidit treballar perquè no estic d'acord amb aquesta vaga.

2 respuestas
raganock

#1397 Jo aniré a la manifestació, no em be de gust amb aquest temps tan merdòs, a mès que estic una mica refredat, però s'ha de lluitar pels nostres drets perquè si el 2012 ha sigut fotut, el 2013 amb les mesures i presupostos que s'estàn preparant serà per cagar-se i no torcar-se.

Tota manera no es el millor fil per parlar de aquestes coses, ja tenim un de específic a Off-Toppic.

nixonE1

Bona nit altre cop a tothom!

X

Que no ens retallin el futur.

Estifdus

Jo demà si tot va be aniré a la manifestació de València. Encara que el mes segur no servixca per a res, pero que no es creguen que se callem com a borregos estos mentirosos i corruptes... Quanta mes gent millor.

lxn_

#1394 La meitat dels qui postejen son valencians xD
#1397 Quin remei, tanquen els ferrocarrils... Ves amb compte perquè sembla que el seguiment serà massiu.

1
B

Ai tingut mes mestres Valencians que Catalans. Seriously son unos inmigrantes.

1 respuesta
geco

#1403 es normal, ací donar classe en Valencià es més complicat, es queda molta gent sense poder apuntar als seus fills i no posen gent, de tota la vida.

jo treballe per a mi, així que demà faré neteja general i a punt del material :)

brakeR

Com heu vist el debat ? Seguim amb CIU o toca fer un canvi ?

geco

ací no podem parlar de política, els castellans tenen por que fem complots, a banda que el fil deu estar mig mort perquè #1 a segut banejat

1 respuesta
melonzuelo

Valors

raganock

#1406 Per cert? Com va l'oratge per Gandía?

A València una mica inestable però no tenim tamborinades ni calamarses de moment, nomès una mica de pluja i núbols, el que es fred no en fa casi res.

1 respuesta
1 comentario moderado
geco

#1408 doncs este cap de setmana ens va agarrar una bona a la part alta de Gandia, Marxuquera alta, de calentet pero no tant com els altres dies, hui, terra plena fang encara tenim un sol que bada les pedres :D

#1409 es normal, qui es un tros de merda es sol mimetitzar amb la família.Ja dus prou damunt amb tanta limitació.

#1409 no es que no ho llegeixes es que no tens ni puta idea de que posa, en canvi jo estenc el GIF.

2 respuestas

Usuarios habituales