O fío oficial para practica-lo galego.

Bomne

Conas rapadas. Teño fame.

Crus

Xa xegaron os marcianos y tambenche son galegos!!

Cobi! a mascota mas xenial! vive xunto o mar en Barcelona!

ServiaK
3
samper

Ou son moitos máis cataláns en MV ou nós somos uns vagos para escribir rapaces.

A ver se animamos un pouco, déixovos un test sobre as eleccións ao Parlamento Galego feito por investigadores da USC, da Universidade de Zúrich, da Autónoma de Madrid e da Pompeu Fabra.


Descubra o seu posicionamento no mapa político e a sua concordancia cos Partidos Galegos

http://www.horizontegalicia.com/

3 respuestas
CherryLee

#154 Descubra o seu posicionamento no mapa político e a sua concordancia cos Partidos Galegos

Ata logo, raparigo

Squall19

E aquí un gran hino. Con sentimento e paixón. O que a nosa terra se merece.
http://www.youtube.com/watch?v=hmXAB9rvFWE

PD: #154 Samper, encántame o teu avatar. Sen duda o mellor.

Saúdos

1 1 respuesta
kaponcio

#156 Póñenseme os pelos de punta cada ves que o escoito. Faite sentir orgulloso da túa terra sen tan sequera recurrir ó orgullo patrio, como a maioría dos hinos fan.

Fyn4r

#154 eso es una mierda, no carga el resultado en IE xD

1 respuesta
deathsoul

¿Que tal a vendima? eu este año voume fartar de viño e licor cafe, recollimos o redor de 1 tonelada de uvas mais ou menos

1 respuesta
SonX
kaponcio

#159 Pois por aquí unha puta merda, moi poucas uvas comparado co ano pasado e bastante pochas (peste, piñas secas, etc).

1 respuesta
samper

#158 No Firefox e Chrome vai ben!

Squall19

#161 E si é co son tradicional das gaitas xa non che digo... :D
http://www.youtube.com/watch?v=Zd_zfAH7vIw
Si está claro que para coñecer a verdadeira morriña, hai que ser galego.
Unha pena, non o atopei en galego, pero a pel ourizaa de todas formas http://www.youtube.com/watch?v=UN9ZQkoRzlM

Saúdos.

1 respuesta
W

Os pinos

Que din os rumorosos
na costa verdecente,
ao raio transparente
do prácido luar?
Que din as altas copas
de escuro arume arpado
co seu ben compasado
monótono fungar?

Do teu verdor cinguido
e de benignos astros,
confín dos verdes castros
e valeroso chan,
non des a esquecemento
da inxuria o rudo encono;
esperta do teu sono
Fogar de Breogán.

Os bos e xenerosos
a nosa voz entenden
e con arroubo atenden
o noso ronco son,
mais só os iñorantes
e féridos e duros,
imbéciles e escuros
non nos entenden, non.

Os tempos son chegados
dos bardos das idades
que as vosas vaguedades
cumprido fin terán;
pois, onde quer, xigante
a nosa voz pregoa
a redenzón da boa
Nazón de Breogán.

E cantado ten o seu aquel...

C

¿Es verdad eso que dicen que los gallegos y los portugueses se entienden a la perfección?, por cierto vuestra lengua mola mil, no como otra que parece que lo único que hace es quitar la última letra y cambiar letras y se creen que tienen riqueza de vocabulario.

1 respuesta
Kabezabolo

En un pasado portugal y galicia compartian una misma lengua que con el paso del tiempo se fue diferenciando. No es verdad que nos entendamos a la perfeccion, puede ser que en el norte de portugal y sur de galicia ocurra por tema de proximidad, al igual q las zonas fronterizas de asturias y leon, pero generalmente no es asi, en escrito si que se entiende el portugues, pero el acento y la manera de hablar de los portugueses lo hace un poco complicado. Lo mismo les pasa a los de ciudad cuando van a una aldea, aunq sepan gallego no entienden nada a una persona que habla un gallego muy "cerrado y salvaje" con sus seseos y gheadas, ese gallego que en mi opinion es el mas "puro" y "real".

samper

#163 A min o que me flipa é o Hino do antigo reino de Galiza.

#165 Habrá gente que te diga que sí, y gente que te diga que no. Yo te diré que por término general sí es entendible y iría más allá diciendo que pertenecen al mismo sistema lingüístico en la actualidad al igual que otros muchos lingüísticas. Pero entendible es, claro que existe dificultad para entender a un português del Algarve, pero lo mismo que a un tío de Huelva. Otra cosa es que no le puedes pedir a una persona que no habla gallego en la puta vida entienda a un português con la soltura de una gallegoparlante.

Ejemplo de lo que digo, Feijóo (PP, famoso por sus medidas anti-gallego) defiende la realidad del gallego como idioma internacional:

Y aquí tienes un video dónde podemos escuchar gente hablando gallego de distintas zonas y português también de distintos sitios, ahora juzga tú:

En cuanto a la norma escrita, las normas del gallego se hicieron a partir de las normas del castellano. Ten en cuenta que la normativa del gallego no tiene ni 30 años.

1 1 respuesta
Squall19

#167 Esa canción é tremendísima jejeje. Teñoa tocado moitísimo en gaita e tambor. É un clásico que non falla nunca nos pasarrúas das festas do pobo ou nas procesións dos santos.

Saúdos.

ServiaK

En xeral si, entendese, eu penso, sobre todo ós portugueses do norte, a algunha persoa costaralle máis pero nuns días xa non hai ningún problema.

Para falar coma eles complicase por algún vocabulario sobre todo ou algunha terminación moi nasal que teñen.. pero en xeral e moi facil tamén.

samper

Qué ? Víllechedes o debate entre Feijóo e Pachi Vázquez na TVG? Mañán vai a estar Jorquera do BNG, vai a estar máis interesante

samper

Vichedes esto?

2 respuestas
W

#171 Ía poñelo eu pero a calidade non chegaba xD

Antón Reixa, presidente da SGAE LOL

1 respuesta
SkOi

"Veña Galicia, no mundo enteiro, manda carallo, botafumeiro"
Hai cada verso nesa canción que si que manda carallo (botafumeiro)

PD: #171 non sei porqué, pero da a impresión de que algúns dos teus posts neste fío non teñen moito que ver co que ven sendo a temática principal :S

2 respuestas
samper

#172 Eu aínda estou a flipar, que locura de video, que topicazos, que insulto a língua e a cultura...Xa sei que en #1 dixen que non se podía falar de política..pero....Meu Deus!!

#173..Xa, intentarei moderarme e non falar de política, pero as veces...quéntome demasiado ao ver cousas coma esa aberración.

1 respuesta
W

#173 #174 Mentras non se abuse nin se aleizoe a xente, estándomos en eleizóns pois poderase comentar as xogadas

e que xogadas xD

DeMoNSlaYeR

http://galiciaprimeiro.com/

Non sabía donde poñelo, eche peperens.

1 respuesta
samper

#176 Tamén tes este: http://www.feijoo2012.com/ cun recopilatorio máis extenso!

9 días después
SkOi

Non me mires con esa cara de porca que non che son unha berza.

xPenax

Domingo de comicios na Galiza, supoño que xa todos iriandes votar non? :)

#180 Eu tamen votei por AGE, a ver si hay sorte.

1 respuesta
BuLLeT_AZ

Si, Beiras. A ver se rasca algo e toca os collons. Para darllos ós incmpetentes de sempre paso.

2 2 respuestas