Forochat FEDA v3

vene-nemesis

Hemos hecho mas nometxordas y yo por euskadi que nadie en este foro, miraos maketos que quereis ser euskaldunes y no podéis.

2
elderaine

Ahora cuando en las elecciones generales saque mayoria absoluta el PNV volverá la cordura

1 respuesta
Chr0nic

Soy vasco y me estáis dando toda la nazka

Rurik

puta txupepandi

nomechordas

Esto se está volviendo muy mainstream, me voy a tener que poner en modo PRC.

1 1 respuesta
R3DW

#26972 En Valencia volverá a salir Rita ya lo verás.

poisoneftis

faloa

1 respuesta
elderaine

Rita Barberoak

nomechordas
  • Te estás poniendo Otegi, cabrón
  • Son cárceles sanas
  • ¿Y lo de Sortu?
Slayro

lo de poner "Chupipandiak" en lugar de Txupipandiak ha sido un error muy grave eh??? xDDDD

1 respuesta
B

Horra cirno joder

2
vene-nemesis

#26977 #26975 Zakil O'Neel

nomechordas

#26980 Eso es culpa del delfín. Yo como no sé euskera, como Ibarretxe, y soy decente pues no me invento cosas, sin más.

elderaine

el euskara de la kale

Rurik

Juanfeis se acaba de pasar el thread

1 1 respuesta
B

#26985 feda txat*

K

desde que la eta es kawai no nos toman en serio joder

Rurik

ojo que vienen los GAL

vene-nemesis

Los aitoru-kun estos no aprenden...

2 2 respuestas
Rurik

#26989 mira chaval que te meto un meko que te mando a donosti

2 respuestas
B

#26989 A que no sabes dónde hay más Aitores...

[media]http://puu.sh/ibxWJ/d2b205311f.mp3[/media]

vene-nemesis

#26990 mira te hago una kale borroka que no hay almohada con dibujo de niña de 12 años semidesnuda que te consuele.

2
Chr0nic

Moderazioa da bide bakarra!

K

#26990

aitoru?

3 1 respuesta
Rurik

#26994 bai?

1 respuesta
Slayro

#26995 bai edo zer

1 2 respuestas
vene-nemesis

Non dago akliklas?

Rurik

#26996 zerete

B

#26996 Zer a fucking Moron. Begira pieza motherfucker, kaka zure familia zuhaitz hildako guztiak, eta niri ere sakatzen baduzu bizi, amorfoa kaka fucking behera harrapatuz gero, kalean eta bularrean hondoratzea mailu batekin, gaixoa puta baten semea, Seme-alabak izanez gero, espero dut fisikoa edo psikikoa edo bestela desgaitu autobus batek hit duzu, baina ez dute hilko bere bizitza puta osoa sufrimendua eta seme-alabak izanez gero inoiz nahi izan zer gertatu zen ziur aski, Jainkoak bedeinka a fucking gordaca follapinos batera hijodelagranputa, zure barregarria gorputz atalak kenduz naiz eta ni jaten dut eta ni, berriz, kaka bezala dut, eta zu nire aulkitxoa puta elikatzeko egingo dut zure azala arrautzeztatu trozacos eta noiz ondo gutted duzu eta egin dut kaka guztia jaten duzu Nire eder eta oharra brilliant'll zure arreba ipurdian lortzeko eta sister'll sweaty lortu zure ama puta bat izanez gero, eta bai lortu inspired'll banago, bahituko du, horiek ekarri furgoneta batean sartu, horiek hartuko gela bat , buztana horiek bere gorputza zulo guztiak (bai, sudurra eta belarriak barne) ekarriko du zirenetik sartu nintzen, eta bederatzi hilabete itxaron beharko dituzte alabak jaiotza 13 urte betetzen direnean izorratzen dit gehiegi, eta are gehiago, hala bada, Horren ondotik, gordinak erabiltzen ari zaren edo izebak bera egin haiekin eta nekatuta zure familia osoa gutxi lousy cojere chains'll bat nire autoa jarri izorratzen eta 300km inguru joan zure familia horiek, eta ondoren bada zaletasuna guztiak batera dira Hori da norbait bizirik, alkohola hain Rabie mina are gehiago, eta ospitalera joan dela azken finean denean evisceration duzu egin nuen han daudelarik berreskuratutako duzu, gela berean non guztiak izorratzen dut hartuko duzu egin behar dituzu Zure oraina familiako emakume eta zure genialogico aurreko zuhaitz eta bideoak jarri ahala zure ama kopeta minipollazos eman dut izorratu egiten diodan glans handi eta suntsitzaileak gainerako of arrasto utzi arte zure bizitzan eta beraz the'll in duzun guztietan gogoratu ispilu bideo horiek eta zer egin zure familiarekin dut, hori utzi ondoren joan eta izango duzu ondoren joan eta hiru hilabetez, berriz ere lortu aretoan, baina hau nothing biguna eta gero, une honetan zure esku cojere eta hasi minaren maila egiten duzu apal arte iltzeak arteko nahastea orratzak nahi dut eta reanimare desfibriladore bat duzu, praka eta film laburrak Bajare duzu eta zure bolak ere minimatillazos emateko arte hasten naiz pixkanaka-pixkanaka joan desegin eta zure scrotum erabat hutsala da, uste dut hori pasatu nuen ondoren, berriro ere, gisa desfibriladore erabili ahal izango duzu berpiztu zure oinak ekarriko dut ur ontzi batean, nipples besarkaderak jarriko dut, zakila, Hizkuntza eta eman deskargatzea asko berriro zorabiatu egiten duzun arte, orduan, zer egin egingo dute badakizu .. eta atzera eta cojere tongs eta ire zure scum pieza madarikatu bat hasten iltze bat, eta gero zuk Tumbare, Trapu bat jarri beharko duzu hechandote aurpegia eta ire ahoa uretan ito lortuko duzu, poliki-poliki gabe ... gero itzuli egingo naiz egunero ezberdinetan tortura bat egiteko, nire urratsei egun bakoitzeko une desberdinetan atea hurbildu entzun duzu, beraz, aldi bakoitzean , inoiz zure gorputza desplazamendu duzu eta beldurra atea Habro itxurak gora piss arte geratzeko, orduan sartzen da, eta hasten da ... duzunean ikusten ez gehiagorako eman torture'll ospitale batean sendatzen utzi izango duzu ondoren joan denean berreskuratzen, cojere duzu eta begiak erre duzu torch'll batekin, berriz, mailu eman Intxaur on puta hijodelagran pieza hiltzen duzu, baina ez dut uste dena hor amaitu arte ... Berraragitze existitzen bada, volvere culaquier beste pertsona bat berraragiztatu, eta zu eta zure familia berri hori bizitza honetan egin duzun guztia, baina mantsoago guztiak ekarriko ditu inoiz gabe hiltzeko gauean dut uste itzala naiz ikusi ahal izango dituzu, zuk arteko awesome eromena, eta horrek egoera begetatiboan bat nire beldurra duzu, besterik gabe, delako erori
presentzia, sendatu bada, jada ez duzu gehiago joango dira, zaharra alone hil egingo da, arrautzak gabe, zuritu eta ebaki ez esperate duzu hankak madarikatu hautsita

5 2 respuestas
Slayro

#26999 "kaka zure familia zuhaitz hildako guztiak"

Me cago en todo tu arbol genealogico

JAJAJAJJAJAJAJJAJAJAJA

Tema cerrado