Buenas. Dado que siempre me sale el mensaje "You were disconnected from EA Online" despues de unos minutos de juego, he probado a contactar mediante el Live Chat que hay en Battlelog, ya que lo he usado otras veces y siempre han sido muy amables, pero hoy la cosa ha sido... "distinta".
Copypasteo, perdonad si mi inglés no es correcto:
spoilerAnshuman:
Thanks for contacting EA Help! My name is Anshuman how may I help you?
you:
Hello
Is there a reason to always get the message: You Were Disconnected from EA Online?
It's everything correct in my PC and my router
so it's quite strange. All other games run without problem
Anshuman:
In order to assist you well, may I know your registered email ID?
you:
[email protected]
Anshuman:
Please give me just a moment while I look into this further.
...
Which platform (Xbox 360, PC, PS3) are you playing the game on?
you:
PC
Anshuman:
Please exit from the game and then re login.
you:
from the game or from Origin¿
Anshuman:
Both
you:
why should I close Origin? I have contacted with feedback support lots of times and its the first time you ask me to disconnect from origin
Anshuman:
Okay
Try first for the game only.
you:
done <---- Tenía el juego cerrado, pero tenía abierta la pestaña del mensaje de error, pensé que quizás eso es lo que debía cerrar.
Anshuman:
Re login to the game
you:
what do you mean? I'm not playing right now, do you want me to play?
You are not currently in a chat session.
Me sorprende bastante que me pida que me desconecte de origin, yo me "resista" pidiendo explicaciones, no me diga nada, y luego sea él quien cierre el chat.
¿Soy un borde y por eso se va?
¿TAN malo es mi inglés?
¿Es un troll infiltrado en las oficinas de EA?
En fin... opiniones o experiencias parecidas?
Un saludo.