DoD: Dod 1.1c probablemente hoy

Daredevil

"There were some larger updates to the Steam system itself last Wed. It was decided that it would be safer to not slip DoD into that too.

This Wed. may be the plan, but it's not 100% certain right now".

Esta es la respuesta de Waldo a la pregunta sobre la fecha de la salida de la 1.1c en los foros oficiales del Dod Team.

Esta versión tendría como novedad más importante el cambio del sistema de movimiento al que tanto nos estamos tardando en acostumbrar, entre otros muchos bugs corregidos. SalU2.

sharker

oka!

KaSe

como si se la meten por el culo

Daredevil

Pues ahí van las modificaciones de la 1.1c

  • added client side env_models for static prop type models
  • random class now abides by class limits
  • no random class in clan matches
  • added exit decal on gunshots
  • restored door opening behavior to original style ( face the door and it opens away from you, face away and it opens towards you )
  • fixed sniper rifle lowering when a sniper moved, even though he was still scoped
  • fixed a bug where you would drop your weapon, pick it back up and it would have less ammo
  • re-added weapon names to console death messages ( bob killed fred with garand )
  • added "teamkill" text to the console death messages ( bob teamkilled chuck with kar )
  • fixed being able to jumpshoot if the minimap was open fullscreen
  • fixed a cut off label in scoreboard
  • now cannot +use grenades while deployed
  • "hud_draw 0" now hides the spectator bar
  • fixed player animation being 90 degrees off on mg sandbag deploy
  • draw correct spectator angles on minimap player icons
  • fixed strange health numbers drawing in the spec bar
  • fixed gunshot decal on subsequent bullet hits
  • added control point name to log file cap messages
  • fixed hud reset on stop demo recording
  • fixed ammo on mg42 and 30cal view model not showing above 8 bullets
  • fixed player models jittering because of animation blend
  • fixed an evil evil hack that stopped the player from shooting when their mg42 overheated
  • fixed some more empty cells in the scoreboard showing up as squares

Dod HLTV

  • fixed client env_models drawing
  • fixed brit sleeves
  • draw objective icons on hud and in minimap
  • draw grenades on the minimap for both teams
  • fixed teams and playerclass in the scoreboard
  • added timeleft and number of hltv spectators to the spec bar
  • fixed weather effects not drawing
  • no vgui menus in hltv spec

PickitUp is done with the new animations, we're testing all this now.

Al fin podremos abrir las puertas en kalt como Dios manda...

SiCk

hombre, yo prefiero visitar dodrules.net donde te dicen estas cosas dos semanas antes de verlas en MV :)

Daredevil

Tienes razón Sick, pero antes que en Dodrules salen en el foro oficial ¿o no? ;)

Pero como veo que estos posts poco interesan, igual me pongo a meter mierda sobre algún clan...mmmmm, prefiero que a nadie le interese :D

PippiN1

algun alma caritativa nos resume las mas importantes?? (en español)

Daredevil

Básicamente las más importantes ya las he comentado, se abrirán bien las puertas y cambiarán los modelos para que el tio que te mate te apunte y no apunte al otro extremo del mapa.

P.D: Se me olvidaba, también arreglarán el bug que cuando plantas la MG estás apuntando a 90 grados de hacia dónde se posiciona el model.

Pac0waR

pues ya iba siendo ora.. que la culata ya no es lo mismo sin la seguridad de k no te esta viendo...

-SpErMaN-

k pongan bien lo del skin, hasta la polla andar cambiando el skin pal cs y el skin pal dod

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