#3451 porque los equipos grandes no participan en torneos como el de raidcall
RaidCall:
http://es.dota2.raidcall-emsone.com/summer-2013/finals/
EG, Fnatic.
The Defense:
http://dota2.gamepedia.com/The_Defense_4
Fnatic, Na'Vi, EG, Team Liquid.
Corsair:
http://dota2.gamepedia.com/Corsair_Gaming_Summer_Tournament_2013
Fnatic, EG.
Todo esto y un par de torneos más del 21 de Julio hasta el 11 de Agosto que TI3.
http://dota2.gamepedia.com/Tournaments
En cuanto a la diversión: A mi el LoL me divertía hasta que se hizo repetitivo... Todas las partidas lo mismo, los mismos equipos (en cuanto a función) y la misma estrategia TODO EL PUTO DÍA.
Y en cuanto a que no es mejor juego, cada uno se engaña como quiere... Oh, espera... ¿Cuánto te has gastado en el LoL?
#3454
The first public notification regarding the development of Dota 2 was a blog post made by IceFrog on October 5, 2009, stating that he would be leading a team at Valve.[15] No further word was given until its official announcement on October 13, 2010, when the website of magazine Game Informer revealed specific details about the game and its development,[6] creating traffic on the website to the extent of crashing their servers.[16] Erik Johnson addressed the confusion over the written form of the brand name, citing it as "Dota", rather than "DotA", due to its increasing context as a concept, rather than an acronym for "Defense of the Ancients".[14]
Aunque sí, el LoL ha hecho que se conozcan los ARTS.
#3458 Multiplayer online battle arena (MOBA), also known as action real-time strategy (ARTS),
COD, CS, SC2, WOW, PSO, MONSTER HUNTER (XDDDD), SC, BF1942-BF3, y básicamente cualquier juego que tenga PVP online = Multiplayer Online Battle Arena
Dame argumentos lógicos por lo que eso no sea cierto. Son multijugador, online, PVP y en un mapa cerrado.
TODOS SOMOS MOBAS.