They mention that the customization system in LR is actually a result of breaking down the basic concept of the Dress Spheres in FFX-2. Instead of having fixed jobs and costumes which players change between, what they want in LR is to allow the players to create their own jobs by putting together different equipment which into sets which then form Styles. Players can preset different Styles and change between them this way, but there is also much more freedom is customization.
Another element is the battles. For boss battles and tougher enemy types, they are planning to design them such that they feel like intense 1 on 1 battles, where Lightning takes the enemy down piece by piece, with multiple destructible body parts on the foe.
YES
#155 Que se han basado en el sistema de combate de X-2, y que para derrotar a los boss tendremos que ir destruyendo objetivos de su cuerpo etc
#156 mira algo que me gusta, pero asta que no vea como seran los combates seguramente le meta mierda
Nomura ha dicho que su trabajo en Revengeance ha terminado, hay muchos trajes nuevos para Lightning y uno para..... SNOW!!! SNOW CONFIRMADO!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
Si antes estaba mega hypeado ahora con el nuevo nombre estoy a punto de explotar en un frenesi de amor.
#170 El objetivo es que tengas que hacer varios runs para ver todas las posibilidades.
Si lo hace bien, encantado.
#171 Si se puede rejugar unas 6 veces me doy por satisfecho, menos de 100 horas no me convence, aunque igualmente lo acabe comprando.
#177 Un rpg con varios finales y se da por hecho que uno al menos va a ser feliz? IMPOSSIBRRU!!!!
Dime un rpg con varios endings y todos tristes.