Pero hay ya nuevo contrato?
nivel 2
RiotMeddler
Hey folks - I wanted to jump in and provide a little context to this conversation. Jumping on top comment to help with vis
Our original partnership with Amazon was just for 2022. We have, however, been talking with them about a potential 2023 version. In the short term, while those conversations are ongoing, we’re going to do a February capsule drop that’s the same as last year’s.
In the long term, we’re still figuring out whether something’s possible and if so what it might look like (though it’s unlikely to be the same as the 2022 version). We’ll share the new details with you as soon as we’ve got something concrete
Tiene pinta q vuelve la skin anterior a la capsula actual
Entiendo por lo que dicen, que a partir de ahora solo dará un aspecto y se perderán tanto los RPs,wards,esencias naranjas y esencias míticas no?
#493 podrian dar los eternals de serie 2 (las misiones de evento lo mismo)
Las esencias moradas la verdad es que me parecen un poco pufo. Tengo como 200 o 300 y cada vez que miro lo que puedo hacer con ellas me deprimo xD
#496 Cada cuanto varía? tengo 75 puntos de esos y poca cosa tengo que pueda comprar, shards de skins aleatorias a 10 y no me llega a nada más, ¿es worthg?