PBE 5.11 - Prehistoric time! & more

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Galaik

Se la han sacado MUY basto con estas skins, joder como me gustan estas temáticas y que las skins se parezcan poco al champ original

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Petterrr


Yo he venido aqui a hablar del parche hostias ya

https://support.riotgames.com/hc/en-us/articles/202294884-Champion-Update-Schedule#h2

The following champions have been added to the list:
Gangplank is now listed as being up for a Visual and Gameplay update.
Miss Fortune is now listed as receiving a Minor Visual Update

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Yaya

Ceñíos al tema.

ManuCortex

Me parece fatal que nerfeen el luden... claro, como los AP mid ahora estan tan subidos y tienen tanta facilidad para bajarse a esos personajes que apenas tanquean con 5k de vida... que claro, para que van a dejar el unico item que al menos les permite despushear un poco mas rapido...

Kylar

No sabía donde ponerlo, rumor sobre el concepto del nuevo campeón: Raa'tul, un ADC:

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Hedny

#73 Bien bien, eso es lo que queria ver el rework de gp se acerca, por fin TT

Petterrr

Summoner's Rift Team Banners


Champions

Caitlyn
Headshot (Passive) new effect added - now ignores 50% of the targets bonus armor (Champion only)
Ace in the Hole (R) Now gives vision at the start of cast (when you press the button) instead of at the start of channel


Jayce
Transform: Mercury Cannon / Hammer (R) effects now increase passively at 6/11/16 rather than having to spend points to rank it up.
Transform: Mercury Cannon: Next attack in Hammer stance deals an additional 20/60/100/140 (+.4 AP) [at levels 1/6/11/16] magic damage. In this form Jayce gains 5/15/25/35 armor and magic resist [at levels 1/6/11/16].
Transform: Mercury Hammer: Next attack in Cannon stance reduces enemy's armor and magic resist by 10/15/20/25% [at levels 1/6/11/16].

With the R leveling passively, Jayce now has 3 extra ability points total and can now rank up his abilities a total of SIX times. While some of the ability scalings have been tweaked, largely the rank 6 numbers are higher than rank 5 values on live.

To the Skies ( Hammer Q) 
    damage is now 20/60/100/140/180/220 from 20/65/110/155/200
    cooldown is now 16/14/12/10/8/6 from 16/14/12/10/8
    Slow is now 30/35/40/45/50/55 from 30/35/40/45/50
Shock Blast (Gun Q) 
    damage is now 60/100/160/210/260/310 from 60/115/170/225/280
Lightning Field (Hammer W)
    damage now 100/160/220/280/340/400 from 100/170/240/310/380
Hyper Charge (Gun W)
    % bonus damage now 75/80/85/90/95/100 from 70/80/90/100/110
    cooldown now 14/12/10/8/6/4 from 13/11/9/7/5
Thundering Blow (Hammer E)
    Damage now 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20% from 8/11/14/17/20%
    Cooldown now 14/13/12/11/10/9 from 14/3/12/11/10
Acceleration Gate (Gun E)
    Movespeed bonus now 30/35/40/45/50/55% from  30/35/40/45/50%

Katarina
Shunpo (E) damage reduced to 40/70/100/130/160 from 60/85/110/135/160

LeBlanc
Ethereal Chains (E) missile width reduced to 55 from 70

Malphite
Brutal Strikes (W):
Passive Changed: Malphite gains 10/15/20/25/30% additional armor from [Basic Attacks gain 30/38/46/54/62% splash damage]
Active Changed: Basic attacks deal an addional 25/40/55/70/85 (+15%AP) physical damamge to the target and nearby units from [Malphite gains additional armor and attack damage]
[CLARITY] Brutal strikes now displays a visual effect that indicates the effective area
[CLARITY] Basic attaks made while under the effects of Brutal Strikes will now use Malphite's critical strike animation

Shyvana
Burnout (W) new effect added: "25% of this damage is applied again when Shyvana basic attacks an enemy with Burnout active."

kingsora

¿Y ese buffazo a Jayce?

¿Y cuanto nos clavaran por los banners esos?

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unCoVered_

Let's buff Jayce! xD

B

Mi Maplh :(

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Glumyglu

#82 ¿Qué le ha pasado? Es que no he entendido muy bien la nota xd

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Petterrr

#80 Supongo que sera para las competiciones, igual que en el YOLO vs SWAG de urf, no para comprarlo creo yo

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vdK

#84 Los pondran seguro en las bases como en el Dota.

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B

#83 Le bajan el daño de la W para solo subirle armadura, pero le meten un bufo directo de daño, creo porque mi inglés tampoco da para mucho. Es un bufo pero no creo que los saquen tan a lo bestia, lo van a terminar baneando en ranked :(

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Petterrr

#85 Si ya se hizo, no encontraba la imagen:

Esto pero en la LCS, me mola

Glumyglu

#86 Malphite no es un pick demasiado común, al menos en mi elo... Aunque si por lo que sea se vuelve un ban frecuente, estoy jodido, porque lo llevo bastante para salir del paso xd

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B

#88 Para mi, esta op ahora. Y la E con una utilidad bestial. yo estoy para subir a oro, me queda ganar 1 partida y seré oro, no se tu elo

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kingsora

#84 Aaa pues mola. Podrian ponerlo para que podamos elegirlo nosotros en nuestras partidas tmb xD