GC 2014: Skyforge Gameplay
UP! ya se está jugando la beta, alguien de aquí la tiene por casualidad? he estado viendo streams en twichtv y tiene buena pinta!
Porfin se pone un post de el skyforge sbeis cuando dan las oleadas? me e creado 20 cuentas por lo menos paso de compar el pack mas barato para jugarlo prefiero esperar y rezar un poco.
A mí me llegó la invitación el 16 de enero, aunque me la gané en su facebook, uno de los 500 ganadores. Probé el juego en la CBT1, aunque menos de una hora, apenas completé las dos primeras misiones del tutorial, no tuve demasiado tiempo entre los estudios; a ver si la CBT2 que empezó el 25 de este mes dura un poquito más y lo puedo probar a fondo
le tengo unas ganas a este juego tocara rezar para tener suerte y que caiga una beta o a esperar a la abierta xd
#6 ese autopath para las quest....xD que poco me gusta pero el resto a ver si evoluciona bien, tengo ganas de probarlo.
#9 No hay muchas más cosas a corto-medio plazo que poder ver tampoco , Crowfall esta demasiado lejos aún , Black desert más de lo mismo (La versión para occidente), el Bless por otro lado no se cuando podría llegar a Occidente y algo menos MMORPG's están a la vista Eternal Crusade entre otro y también le queda un largo trecho aún para poder ver algo y catarlo bien.
En este caso, supongo que la desesperación por algo nuevo me hace verlo diferente, con un segundo visionado con diferentes vídeos,etc no es que sea nada nuevo o novedoso, tampoco lo veo para que sea cutrísimo, le daré un voto de confianza hasta probarlo xD
La Open Beta, en verano. Y trailer cinemático, de esos que no tienen nada que ver con la realidad xD :
Por si interesa a alguien traigo los requerimientos sacados de la web Rusa (actualmente ya están en la OBT) yo estoy intentando bajarlo para probarlo! si alguien quiere hacer lo mismo solo tiene que Googlear "Skyforge Ru" y le saldrá la web oficial rusa, con el mismo traductor de Chrome se puede crear una cuenta de forma muy fácil y empezar a descargar el juego.
Mínimo
Windows XP Service Pack 3 o superior
Intel Pentium Dual CPU E2160 1.80 GHz
AMD Athlon 64 X2 3800+ de 2,0 GHz
2.00 GB
NVIDIA GeForce 8600 GTS
Gráficos Intel HD 3000
Radeon HD 4650
512 MB
20 GB
128 kb / c
Recomendado
Windows XP Service Pack 3 o superior
Intel Core i5-4430 3.0 GHz
AMD FX-6300 de seis núcleos de 3.5 GHz
4.00 GB
NVIDIA GeForce GTX 275
Radeon HD 4870
1024 MB
20 GB
128 kb / c
Hay una cosa que creo que no acabo de entender. ¿No tiene mundo abierto, en plan MMORPG tradicional?
Nueva CBT, del 23 al 29 de este mes. Aparentemente, han hecho un puñado de cambios atendiendo al feedback de los jugadores.
-(During the test only) Exclusive instant access to two high-tier classes, Knight and Alchemist – Players will get a chance to try two high tier classes available only in the upper ascension atlas: the Knight – a powerful tank class armed with a shield and spear, and the Alchemist – a half-mad scientist support class with mastery of corrosive chemical compounds and invigorating elixirs.
-Client Optimization – The data collected during the previous CBTs helped to improve the game’s optimization and provide support for more configuration types. The maximum frames per second are now 30% higher than when beta testing began.
-Orders and Followers – Since this is one of the most important parts of the game, the development team has put a lot of effort into improving the user experience and as a result, managing followers and their resources has been improved.
-PVE and PVP adventures
*[i]Big changes were made for different aspects of gameplay.[/i] The difficulty level of adventures now can be chosen by the player after they’ve unlocked them. There will be no more prestige limitations between players who want to participate in adventures as a group, with players receiving rewards based on the range of the group’s prestige.
*[i]Grouping with others for adventures is now easier than ever[/i], with recently vacated spots being automatically filled with new players during the adventure. Players can now automatically search for others interested in tackling PVE adventures, so if players don’t have a group they can choose to be matched with others automatically. For 5-man group adventures, pre-formed groups can now enter regardless of class makeup.
*[i]In PvP, the matchmaking system has optimized how players are grouped for battle[/i] in order to make it easier to find matches.
-Ascension Atlas – The Ascension Atlas has been changed in order to promote a more streamlined experience, allowing the upper portions of the Atlas to be unlocked by players sooner, enabling them to more quickly progress towards other classes. The interface of the Ascension Atlas has also been changed to be much cleaner and easier to look at.
-Classes
*[i]Along with the addition of three new classes, progression through each class has been streamlined[/i] to enable players to progress while still progressing through the upper layers of the Ascension Atlas.
*[i]Outside of the initial talents and abilities, classes now use their own unique class sparks to progress.[/i] This way you no longer need to choose between advancing one class or progressing towards others.
-Pantheons – Pantheons are now available, allowing players to create their own or join others. Many of the features Pantheons provide will not be accessible in the timeframe of the closed beta test. Those will be in the upcoming open beta test!
-Equipment – During previous closed beta tests players showed an interest in being able to acquire additional pieces of equipment. With that in mind, Amulets and Trophies have been added to the game to create four and two new equipment slots respectively.
-Portal – Skyforge’s new, all-inclusive web interface, the portal, provides integration with the game, including a forum, chatting with players that are in the game, viewing player items or equipment, a talent calculator, managing your Order, and more. While not all of these features will be readily available during closed beta testing they will be made accessible during open beta testing.
-UI – A large portion of the UI has seen changes to improve readability. Some of these changes include the Skill, Order, Equipment and Options menus.
-Chat – The chat system is now more in line with the chat systems found in other games, resulting in a much simpler and user friendly chat experience.
-Character creation – Character creation has seen many additions and general fine tuning for personalizing your character. Some of these additions include the ability to select a voice for your character and choose from a variety of facial tattoos.
http://sf.my.com/us/news/announcements/skyforge-closed-beta-4-begins-june-23
A mi me parece genial, el problema es que me quieren vender la moto y eso ya no me gusta. No son cambios por el feedback de los players ni tonterías, son cambios que YA se han echo hace muuuucho tiempo en la OBT Rusa, y que a mi parecer eran cambios obvios para el juego. Pero bueno, si solo me venden la moto en ese sentido me vale. Espero que o deje de mejorar el juego, porque es un buen juego.
he conseguido una clave y lo estoy bajando a ver que tal, no pinta mal el juego. Para interesados
http://skyforge.game-guide.fr/cles-beta-cbt4?get=1
está en francés, no es nada difícil te registras, esperas a que te manden confirmación (tarda de 10 a 15 mins) vuelves a dar al link que he puesto y aparece tu key, la canjeas en la web de my.com y a descargar.
#19 np para eso estamos.
El juego mola pero tiene una pinta de grindeo guarro que echa para atrás. Solo no lo jugaría, si es con alguien pues aún pero ojo como opinión personal, no va a engancharme para nada.
Yo regalo 1 key el primero que me responda en este post .
-Que dos clases(advanced) se han introducido en esta (CBT4) y puedes jugar desde el principio
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