Kharsek lo ha hecho, ya tiene nivel 1001
y abrió la puerta pero se encontró algo que no puede manejar hasta lvl aprox 1250
Kharsek lo ha hecho, ya tiene nivel 1001
y abrió la puerta pero se encontró algo que no puede manejar hasta lvl aprox 1250
6500 players on en tibia, pero que cifras más malas por dios... hace casi 10 años habia 10 veces más lo de ahora, que heavy el bajón que ha pegado.
Este verano he ido dando vueltas por OTs y no encuentro ninguno que me guste, pero es que RL siempre me aburría mucho, demasiadas horas para subir... merece la pena empezar en Antica? es facil encontrar teamhunt? service a quests? buen market? guilds que abusan?
#842 yo estoy con bastantes españoles en medivia, es como el tibia 7.4, no hotkey, no bot, y mucha gente jugando
#842 y te parece raro? cada momento que pasa se convierte en mas p2w
Esta mañana me ha dado por entrar y me han comentado que han metido que puedas comprar voucher y demas historias, aparte k con una piedra k costaba 400k he subido dos lvl del tiron.
una pregunta he visto en varios que streams que tienen puesto en plan los loteos que sacan, la exp por hora etc etc eso es nuevo del cliente de tibia o es algun programa aparte¿?
#845 Tibialyzer
en un par de horas abren un OT que va a tener tralla, por si a alguien le interesa. es al que van a ir los teams a hacer war.
https://thronx.com/index.php
Estoy jugando a un OT q se llama medivia basado en la 7.4. Me ha sorprendido la cantidad d jugadores q tiene, unos 1500 online d media sin exagerar. Tdos los depots a petar, es el server q mas ofrece una experiencia parecida a los viejos buenos tiempos del tibia. Si hay alguien jugando q me avise, estoy en legacy y mi pj se llama exotic
#847 Unos cuantos colegas de Arcania e Hiberna jugamos allí, la verdad es que le da 100 patadas al actual tibia.
Jugamos en Legacy tambien mi nombre es Azazelz, un saludo.
#849 genial tio! Estos dias estoy d examenes, cuando acabe te mensajeo i haber q hacemos! Yo soy ek 53, sin premmy por el momento.. haber si bajan las rosas
Ami el tibia RL es un PayToWin de Manual que da asco. Yo la verdad tenia ganas de meterme en el nuevo server que abrieron en medivia, pero me da palo entrar ahi solo. Si alguien se anima mp
#852 es americano el nuevo server asi que si quieres jugar con más lag que en el europeo.. yo estoy en el spectrum en plan relajado
Qué tal está el juego ahora mismo? hay algún tipo de guia para seguir un recorrido? siempre me terminaba perdiendo y no sabia que hacer
#852 yo jugaba en el legacy, conozco bastante gente alli si quieres jugar te puedo poner en contacto con ellos xD Yo soy Jenova aunque lo shareo con un buen colega, si lo ves on y estas jugando dile que vas de mi parte
Madre mía llevo mas de 10 años sin jugar ... Ayer me estuvo contando un colega por TS cambios que fueron haciendo y casi me dan ganas de llorar.
Lo que fue el éste juego y en lo que se ha convertido... Boost de XP , que si bolsas para gold , monturas etc.
Que grandes momentos en Antica... Todo el día en frente del depot de carlin pasando la tarde dándonos de tortas y hablando.
#859 Hombre objetivamente está mejor que nunca (quitando los servers dominados), el problema es que no juega ni dios xD
#860 En cuanto contenido no me cabe la duda, cuando yo lo deje estaba edron, darma y tiquanda.
Pero lo de la shop sinceramente........ Yo creo que saben que el juego esta en decadencia y ya lo sacaron para sacar toda la pasta que puedan o no sé.
Y lógico que queden 4 pelagatos si aún encima pusieron el programilla ese para que la gente no use bots ... que hoy en día sabe dios cuanta gente lo usaría.
Pero bueno que el juego ya tiene 17 años.
que opinan, creo que le voy a entrar en medivia al tibia, xq es bastante liviano la verdad para probarlo y si no me gusta pos lo elimino, mientras cuando entre y me haga mi pj les dejo el name aca luego
Yo soy 226 en el legacy, si necesitas algo me avisas.
#863 si necesitas ayuda en spec dimelo, que conozco a los que dominan.
#864 Creo que contigo hable hace años, yo jugaba en Legacy también, eras un damodred rp no??
Retro Hardcore PvP
A brutal and unrestricted PvP environment sparks your excitement? You enjoy the thrill of a harsh death penalty? You are looking for a greater challenge than Retro Open PvP?
Step forward, warriors of Tibia: Retro Hardcore PvP worlds will be launched this summer to bring you pure adrenaline rush!
In a nutshell, the three key aspects of Retro Hardcore PvP are: Retro Open PvP rule set without skull system, XP for player killing and a harsher death penalty.
The setting: Retro Open PvP Without Skull System
The PvP setting will basically be that of Retro Open PvP but without a skull system. This means you will be able to induldge in unlimited player killing.
Also, there will be no fair fight rules, no Twist of Fate blessing and no differently coloured PvP frames. Check the Auditorium for further details on Retro Hardcore PvP's rule set.
The reward: XP for Player Killing
As an incentive to kill other players on Retro Hardcore PvP worlds, you can gain experience for a frag:
You will gain experience if you kill a character whose level multiplied with 1.1 and rounded down to the next whole number is higher than your own level, e.g. a level 40 will only get experience if his opponent is level 38 or higher.
The amount of experience you will gain is capped:
For level 50 and above, the maximum amount of experience you can gain per kill is limited to 200% of your character's current total experience points.
Below 50, the maximum amount of experience you can gain per kill is limited to 25% of your current character's experience points.
Only your first five kills of the same player during a server cycle (usually time period between two server saves) will grant you experience. Moreover, the amount of experience you gain gets reduced by 10% with each kill.
Additional info on XP for player killing is available in the designated thread.
The challenge: Harsher Death Penalty
The feedback we received from players interested in a hard and unforgiving PvP environment, especially after the introduction of two new blessings earlier this year, encouraged us to go one step further than originally planned. A constant sense of danger is crucial for Retro Hardcore PvP. It makes your heart rate go through the roof before you strike a sneak attack, it has your palms sweating and your mind racing as you enter the fray.
So in order to foster the thrill and challenge of Retro Hardcore PvP, the death penalty will be raised by 16% on these worlds.
Make an impact on Retro Hardcore PvP!
Your Community managers
Retro Hardcore PvP
A brutal and unrestricted PvP environment sparks your excitement? You enjoy the thrill of a harsh death penalty? You are looking for a greater challenge than Retro Open PvP?
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The setting: Retro Open PvP Without Skull System
The PvP setting will basically be that of Retro Open PvP but without a skull system. This means you will be able to induldge in unlimited player killing.
Also, there will be no fair fight rules, no Twist of Fate blessing and no differently coloured PvP frames. Check the Auditorium for further details on Retro Hardcore PvP's rule set.
The reward: XP for Player Killing
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You will gain experience if you kill a character whose level multiplied with 1.1 and rounded down to the next whole number is higher than your own level, e.g. a level 40 will only get experience if his opponent is level 38 or higher.
The amount of experience you will gain is capped:
For level 50 and above, the maximum amount of experience you can gain per kill is limited to 200% of your character's current total experience points.
Below 50, the maximum amount of experience you can gain per kill is limited to 25% of your current character's experience points.
Only your first five kills of the same player during a server cycle (usually time period between two server saves) will grant you experience. Moreover, the amount of experience you gain gets reduced by 10% with each kill.
Additional info on XP for player killing is available in the designated thread.
The challenge: Harsher Death Penalty
The feedback we received from players interested in a hard and unforgiving PvP environment, especially after the introduction of two new blessings earlier this year, encouraged us to go one step further than originally planned. A constant sense of danger is crucial for Retro Hardcore PvP. It makes your heart rate go through the roof before you strike a sneak attack, it has your palms sweating and your mind racing as you enter the fray.
So in order to foster the thrill and challenge of Retro Hardcore PvP, the death penalty will be raised by 16% on these worlds.
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