Amos a putes?
#32 Bueno, ye algo pareciu. El asturianu ye una llingua co-oficial en tantu que la uses pa trámites con el ayuntamientu, hay un decreto pero no lu usa ni cristo. Pal resto de coses, quédase sólo en dialectu.
Yo nun tengo ni zorra de bable, pero así ye como falamos por mi pueblu así que limítome a escribilo.
P.D: inb4 the lock
#35 Lo de que se queda solo el dialecto, es una incorrección...Puédase usar o no de forma oficial, sigue siendo una lengua del grupo Ibero-Occidental.
#37 No entiendo de terminología, pero según tenía entendido a través del instituto (soy asturiano), es considerada como dialecto a/como nivel burocrático.
edito para preguntar si hay alguno de pola de siero si conoce al señor que canta jotas en los autobuses
qué chapa da el cabrón, me lo encuentro casi todos los días
Un españíu fizo tremer el fayéu. El nerbatu esnaló lloñe. L'esguil desapaeció nel nieru. Hebo otru españíu, y darréu otru. L'home, entós, mientres cayía coles manes abiertes, los güeyos nel infinitu y el so cuerpu remanando per tolos llaos abonda sangre, glayó una pallabra, una pallabra namás, que resonó y güei sigue resonando na viesca y en toa Asturies: «¡Llibertá!».
Como dijo la santina:
Asturies sublevose contra Francia porque decien que yera meyor el Roquefort que'l Cabrales, si ho!
#58 Acabas de hacerme volver 10 años atrás recordandomelo. Te lo agradezco :,)