#3000 Por defecto ahora dan siempre la penultima expansión, es decir, cuando saquen Shadowlands, te darán BFA.
Resumen: con comprar Shadowlands te sobra
#2998 Si no lo han cambiado para esta exp, necesitas el wow + todas las exp para jugar a la última expansión.
Generalmente el battlechest es un pack a un precio "económico" que incluye el juego más todas las exp menos la última o algo así.
#3002 ¿Cómo funciona entonces? Alguien nuevo se compra Shadowlands y ya puede instalar y jugar?
#3003 ahora mismo, alguien que no tenga el wow, si paga un mes, puede jugar en el retail hasta Legion. Cuando saquen Shadowlands, alguien que no tenga NADA podra jugar hasta BFA, siempre te harán pagar SOLAMENTE la expansion actual.
Starting next week in the Shadowlands Beta, we will begin introducing a series of updates to the Soulbind system to add a persistent collection system for Conduits. Since the Soulbind system was unveiled in the Alpha and discussed in our Developer Update, we’ve heard consistent feedback about the shortcomings of an inventory-based destructible version of Conduits, and we agree entirely.
While we feel it’s important that there be some friction in moving Conduits around, the prospect of the having to re-earn a given Conduit, perhaps by chasing a specific dungeon or raid boss drop, was not particularly appealing to anyone. However, simply removing destructibility without making other changes would have created an inventory management nightmare, especially for players who enjoy playing multiple specializations.
Once this new system is in place, Conduits will work like this:
Conduits will continue to be items that can be earned from a wide variety of endgame content (dungeons, PvP, raids, reputations, world quests, etc.)
The power of their effects will increase with the Item Level of the Conduit.
Instead of placing a Conduit directly into a given Soulbind tree, you’ll bring it back to your Sanctum where you can add it to a permanent collection.
There will be more than one source for most Conduits, to increase flexibility in acquisition and accessibility across different playstyles.
Earning a more powerful version of a Conduit you already have will simply upgrade that Conduit in your collection.
At its core, the Soulbind system aims to give you the freedom to essentially build your own talent tree for yourself. Each Soulbind offers a range of fixed universal traits closely themed to that Soulbind’s nature, and there are many open slots throughout the tree that effectively serve as wildcards, allowing you to insert Conduits to customize each Soulbind to suit your playstyle and preferences. A given Conduit can only be used once per Soulbind, though the same Conduit can be added into different Soulbinds’ trees without restriction. This does not require earning more than one copy of the Conduit – once it’s in your collection, you can place it as you wish.If you want to rebuild your Soulbind trees, once per week you’ll be able to clear all of their Conduits, with a separate cooldown per Soulbind. But once you’ve decided on your desired Conduit placements, we want to ensure that the system offers as much flexibility as other existing talent systems, so you’ll be able to switch which Soulbind is active or redirect the flow of Anima through a Soulbind’s tree (essentially respeccing them) any time you visit your Sanctum. And if you have a different Soulbind per spec, or a different active trait path within a given Soulbind, that will be saved on a per-specialization basis, and will automatically change whenever and wherever you change specializations.
Cosas buenas
#3009 Oof, asi que los rank eran segun ilevel, menudo hostion se ha llevado mas de uno aqui xd
#3010 estaba claro que los ranks se referian a eso, pero la gente le gusta hacerse pajas mentales, por cierto cambio buenisimo, esta alpha/beta por lo menos a nivel de expansion que no de clases me esta recordando al antiguo blizzard que escuchaba el feedback xd
#2998 Tengo entendido de que si compras la epic edition de Shadowland.. tambien puedes acceder ahora mismo al contenido de bfa.
#3012 No. Sólo si la Epic o Heroic Edition son "Colecciones completas", es decir, estas:
Pero no estas:
Battle for Azeroth lo meteran como juego base con la suscripción poco antes del pre-parche o con el lanzamiento de este. Y dará lugar a que desaparezca de la Blizzard Store la Colección Completa, para dejar solo las del segundo enlace.
La mayoria de gente que se queja de lo swapear 1 vez por semana ni siquiera se ha dado cuenta que el lock semanal es para los conduit, no para los soulbind xd
#3021 Y si eres chaman tambien que coño xD.
Ojala anunciasen la puta fecha ya de una vez para poder quedarme tranquilo e ir contando los dias que faltan como hago ahora mismo con la expansion del hs xD.
Realmente con las monturas que podrían meter y sacarse el rabo, veo las que hay y van sacando y la mayoría dejan mucho que desear.
Entiendo que tengan que compartir esqueleto pero eso no es excusa para sacar algunas de las que han mostrado ya.
Hostias, no veas el nuevo shepuz tu:
NEW Sephuz's Proclamation Reduce the effectiveness of crowd controlling effects by 25%. Successfully applying a loss of control effect to an enemy, interrupting an enemy, or dispelling any target will increase all your secondary stats by 0 for 15 sec. This effect cannot occur more than once every 30 seconds.
Inventory Type: Neck, Shoulder, Chest
#3023 Las monturas ya es cuestion de gustos por que a mi me gustan unas cuantas de las que han metido.
Y en otras expansiones con suerte metian dos que estaban realmente bien como Invencible o Mimiron por que el resto eran putos protodracos xD.
#3027 Yo estaba por comprarme una de las ranas de Nazmir pero ahora supongo que me sacare la de SL.
Han sacado la interfaz del cofre semanal, va por objetivos y cada uno que hagas suma un item al chest a elegir:
Raids
Defeat 3 Raid Bosses
Defeat 7 Raid Bosses
Defeat 10 Raid Bosses
Mythic+
Complete 1 Mythic Dungeon
Complete 5 Mythic Dungeons
Complete 15 Mythic Dungeons
PvP
Earn 100 Conquest Points
Earn 150 Conquest Points
Earn 250 Conquest Points
Y los item que salen escalan en funcion de evidentemente, la dificultad de lo que hagamos.
Raid item level is probably determined by the difficulty of the raid that you completed.
Mythic+ item level is determined by the lowest level of the top X dungeons.
PvP item level is determined by the highest bracket win of the week.