Actualización 24-2-2020

Diegomarnie

Notas

spoiler

Introducing Patches

Looking for a way to personalize your agent? Patches featuring a variety of classic designs can now be applied to specific locations on each character model, and you can apply more than one for each agent. You can find patches in the CS:GO Patch Pack, available now.

Choose Your Own Crosshair

Customizing your crosshair has never been easier. Head over to the settings menu, where you’ll find a variety of crosshair settings that can be tuned to your personal taste. You can share your crosshair code with others or import a code to try someone else’s.

Full Buy

Today’s update also includes a visual rework of the buy menu, featuring an interactive preview of your character holding weapons and equipment. Along with some slight rearranging, now you can preview the equipment you can afford with illuminated icons in the buy wheel.

New operation missions – Light Buy

Maximize your earnings. Do more with less. Play new Shattered Web Operation missions beginning Tuesday at 2:00 pm PT.

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ivan817
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Diegomarnie
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robolution

El nuevo cosmetico es absurdo xdddd, la unica forma de vertelo puesto es en el nuevo menu de compra, que habran hecho solo para esto xDDDDDD

-Crusher-


wokey

+31 de elo, 14-12 remontando de ct, le tira del juego a un compañero para updatear por la cara y ya no puede entrar.

Todo para ponerle pegatinas a los monigotes. Valientes hijos de puta.

robolution

Por cierto el pack de los parches vale 1.55€

solrac_91

hostia que sida de menu de compra, como se vuelve al antiguo ? xD

1 respuesta
GraffKid

#1 te has dejado fuera lo más importante de la actualización para los que nos importa el juego y no las skins:

– AWP crouching movement acceleration is now constant and will not spike after firing a shot.

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ditello

El menú nuevo es mierda

-Crusher-

[ AGENTS ]
– Introducing patches – new customization items which can be applied to any agents you own. Once applied, patches can be removed but not recovered.
– Added support for shuffling equipped agents in their loadout slots.

[ UI ]
– Added equipped agent to buy menu.
– Moved display of item purchasability to the buy wheel.
– Bringing up the buy menu will now center the mouse pointer to the middle of the buy wheel.
– Added localization support for position of the currency symbol for in-game prices.
– Added support for editing and previewing crosshair in the game options.
– Added support for sharing and importing crosshair sharing codes.

[ MAPS ]
– Breach:
— Fixed a bomb stuck spot in mid
— Fixed long A Wingman clip not working
— Added additional clipping to mid staircase
— Minor visual fixes
— Prevented guns from clipping through the door near A site window.
— Clipped the sign on A-long, preventing players (and the bomb) from reaching the top of it.
— Improved clipping in several areas.

– Studio:
– Improved clipping and geometry around A site.
– Removed upper window unplayable area above B site.
– Fixed players not taking damage from bomb detonation.
– Improved clipping across the map.
– Fixed bomb-stuck spots.
– Fixed an issue with players boosting out of the map.
– Improved visuals of CT / T Streets
– Added bomb target decals to each site.

[ MISC ]
– AWP crouching movement acceleration is now constant and will not spike after firing a shot.
– Increased competitive max fps limit to 400 to support higher refresh rate monitors.
– Fixed a transform matrix bug when navblocker was instanced via rotated point templates.
– Fixed an underwater rendering crash on OSX.

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RusTu

– Added support for editing and previewing crosshair in the game options.
– Added support for sharing and importing crosshair sharing codes.

Esto para ciertos enfermos es la hostia xD

– AWP crouching movement acceleration is now constant and will not spike after firing a shot

Esto es raro y se nota raro.

– Increased competitive max fps limit to 400 to support higher refresh rate monitors.

¿Esto no estaba ya operativo?

1 respuesta
-Crusher-

#12 estaba a 300 max, supongo que lo habrán cambiado por el nuevo monitor ese de Asus de 360 hz

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Dempsey

Noto poca diferencia en lo del AWP

RusTu
2 2 respuestas
Curius

#15 vamos que era un bug lo del awp.

friT0

Un bug que creo que llevaba toda la vida

2 respuestas
RusTu

¿Se vienen los parches con logos de equipos y firmas de los jugadores?

1 1 respuesta
Curius

#17 Lo más probable es que eso estuviera de cuando con la mirilla ibas rapidísimo. Cambiarían la velocidad con la mirilla pero no la de recarga.
Pero vamos que es lo que yo imagino.

#18 Lo que yo no entiendo es como Valve quiere impulsar los skins de agentes y no pone un sistema para que elijas el skin que quieres para cada mapa.

Hades13

#17 5 años han tardado. No está mal para ser valve.

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naked23

Pues a mi con lo de la subida a 400 fps me va peor, también me cae más.

Ahora me va de 120 a 400. Antes de 280 a 299, que puto desastre.

1 respuesta
Curius

#21 Yo juego a unos 55fps de media y tras el parche me ha estado pegando bajones a 10fps. Menos quejarse 😂

1 respuesta
naked23

#22 Macho, pues no se con que juegas, con un ordenador de 400 euros lo mueves a mucho más...

Toma, si estás jorobado de pasta calidad/precio imbatible. No hay nada más ajustado y que rinda tan bien, en especial ese procesador mejorado por AMD que rinde como el 2600.

Y la 1650 super rinda un poco más que la 1060 que tiene medio mundo.

Copia el enlace para abrirlo.
https://www.pccomponentes.com/amd-ryzen-5-1600-stepping-af-36ghz-box
https://www.pccomponentes.com/zotac-geforce-gtx-1650-super-twin-fan-4gb-gddr6

1 respuesta
B

Por fin se han currado lo de las mirillas

RusTu

Pues sería lo suyo. ¿Cuánta gente compra con el menú y el ratón en vez de aporreando los números?

2 1 respuesta
RusTu
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Curius

#23 😂 juego con un portátil. Tranquilo que en unos meses lo soluciono, si no me equivoco queda poco para los nuevos Ryzen.

#25 Pues yo en el CSS compraba con los números pero con el menú que había hasta ahora para qué, era comodísimo. Ahora el problema es que el menú es terrorífico.

1 respuesta
RusTu

#27 yo es que soy de números xD

Porimas

AWP crouching movement acceleration is now constant and will not spike after firing a shot.

Que es exactamente este cambio? Hay algun video?

Edit: vale ya lo vi arriba sry

1 respuesta
Hades13

#29 -> #15 / #20

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