El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

kidike

Doncs 19 pàgines en un dia, no està gens malament

1 comentario moderado
Fistrorr

#539 Ens amaguem dels nostres feixistes tirans

A

#542 case le claves premo, segue ententendelo.

1
alosrocks

Tornen el trols eh? xd
Per haber-hi tant catala a mv nomes vaig veure a 3 o 4 defenent l'honor de Catalunya al fil de la diada. I no estic parlant de independencia.

4 respuestas
Fistrorr

#545 La resta ho vam intentar el seu dia, i vam vore que la "espanya profunda" està més prop de natros del que crèiem

1 respuesta
P

#525 Si, soc jo. Puc parlar valencia, pero no m'agrada el teu estil :)

1 respuesta
V

#545 La veritat es que no mereix la pena parlar amb segons qui, de fet per privats ja hem fet un pacte per ignorar cert usuari, per a que veguis fins on ha arribat l'assumpte...

En fi, bona nit a tothom.

alosrocks

Esque hi havia cada un, com diu #546 de l'espanya profunda que no oblida al paco.
Va ser molt trist la veritat.

suN_

grup valencia, es dels pocs grups que fan música en català que m'agrada.

1
SuGaRaY

#545 Realment es perdre el temps xD. La opinio que se'ns te als catalans en general es molt pobre a la resta del pais, aixi que mes val no tractar de discutir i fer la teva. Si total, diguin el que diguin jo seguire pensant igual xD

2 1 respuesta
meeka

#545 Jo literalment em cremo. Parlar d'un tema com aquest aqui es com parlar amb algú que no t'escolta o no et vol escoltar. Fa temps que vaig decidir no entrar en cap tema obert referent al català o al menys amb certa mesura... Passo d'ofuscar-me jo sol xD

1 1 respuesta
alosrocks

#551 #552 doncs jo fare el mateix, perque hi ha molt xulu darrera la pantalla i despres es fan caca a la cara, amb els seus "mega arguments" xd

R0ViK

El problema esta que a mv hi ha un fotimé de cholos i quillos, super radicals que estan tot el dia a casa menjant TV amb un pare o mare un tant del canto Nacionalista Espanyol i el fill amb poques llums doncs s'ho menja tot. Que diuen que no però tots a casa amb l'intereconomia posat i clar això dóna fruit el que llegeixes.

7 3 respuestas
geco

#547 doncs crec que el confons amb el meu estil i més amb el comentari tan ofensiu que em vas oferir tan gratuïtament i a la lleugera

D'altra banda, m'alegra que empres la nostra llengua i no ho fas malament.

E

#554 Ondia tu! cuanta rao

Azzazel

Per ESPANYA, i qui vulgui
defensar honrat mori;
i el que traïdor l'abandoni
no tingui qui li perdoni,
ni en terra santa recer,
ni una creu en les seves despulles,
ni les mans d'un bon fill
per tancar els ulls.

iAtlas

No m'ho puc creure. Per fi em puc expressar amb sa meva llengua sense cap tipus de represió! :o

Rrrrrrepresió! R-r-r-r-represió!

PD: així està bé? fa molt de temps que no escric en català xd

1 1 respuesta
nixonE1

Bona nit companys!! Visca Catalunya lliure!!

1 respuesta
geco

#558 eres mallorquí que utilitzes l'article salat o es una errada ?

#559 ie, vinga dormir collons xD

2 respuestas
nixonE1

#560 Sisi pero abans, visca Catalunya lliure!!!!
I Com. Valenciana i Balears, sempre que.vosaltres volgueu, sereu benvinguts!!

lelelele lelelelele

1 respuesta
iAtlas

#560 Si, soc mallorquí xd

3 respuestas
raganock

#562 El mallorquí i especialment el menorquí considero que son les variants mes difícils del catalá.

Sis dies vaig triar a Menorca a saber que deieu i en una illa tan petitona, de est a oest, les diferencies que hi van arribar a sorgir. Però al final me'n vaig sortir, teniu una parla complicada de collons XDDD

Exemple:

Català...........Tallar quelcom.
Menorquí.. .....Fer a tà.

geco

#561 faltaria més :D soc més de València lliure i sobirana :P

#562 t'ha delatat :)

iAtlas

Jo es que sempre he parlat castellà perque es sa meva llengua materna, i només he escrit en catalá a l'institut. Des de que el vaig terminar no he tornat a escriure mai mes. A vegades he parlat, pero cuasi mai, per aixó seguramente estigui fent un munt de faltes, que li farem xDDD

1 respuesta
E

#562 Tu ets aquest xdxdddddddddddddddddddddddddd

geco

#565 si fas us millores ràpid :)

tens alguna "espardenya" com terminar, De vegades i no A vegades i quasi, no cuasi , aixó crec que es incorrecte, no se si esta acceptat ara mateix, el correcte seria això.

poc a poc, com les gallines :D

R0ViK

Que trist ... mare meva.

1 respuesta
geco

bon dia, per si algú de la gent de Catalunya està interessat en coneixer un poc els escriptor Valencians, ací vos deixe un documental de RTVV al voltant de la vida d'un home que va viure per la nostra llengua, el gran Enric Valor

i un altre Trau la llengua per a entendre un poc més les parauletes dels Valencians dedicat a l'esport :)

CAVALLERS! VA DE BÒ !

1
V

inserteu i mireu si voleu riure una bona estona