El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

R0ViK

Esta una mica fora de tòpic però, parlant de vídeos de l'APM, quin riure : D

Es boníssim l'últim ;)

kidike

#478 Home ja poden parlar-te ells a tu en català per respecte tambè xD

Neyko

vivà l'nacio catalanâ

2 respuestas
A

#513 Bon intent pero no.

4
Zuki

#510 Doncs no ho havía llegit mai aixó de creilles, aquí s'en diuen patates xips

#501 #499 gràcies

geco

#510 ací diuen queredilles :S

1 respuesta
A

#516 Aci a on? Jo soc de la marina alta.

#518 Jo havia sentit nomes creilles. De fet no sabia que patates estava ben dit, em pensava que era un castellanisme.

1 respuesta
geco

#517 a la Safor, l'horta de Gandia, sobre tot a la part sud, cap a Tavernes crec que creïlles, la meua iaia diu patates i es de Rocafort.

Si, jo també em burlava prou quan sentia "Ahir ani a comprar patates perque vingui qui siga" , això de aní, torní i vinguí em recorda a les veuetes d'uns personatges infantils.Patates em semblava una patà als collons xD

#519 ja estem tots xD tu eres pixaví , no comptes jejejejejeje

2 respuestas
Nekr0

#518 Creïlles de tota la vida, collons!

Passa't pel fil dels galecs i aprofites a practicar penjoll encara que jo parlaré en portugues xD

1 2 respuestas
geco

#519 ja l'he vist, el practique un poc amb un xicon de mediavida però no em dona el cap per a més ... serà l'edat :)

R0ViK

#513 visca no vivà.
la nació no l'nacio
catalana no catalanâ

Muneil

Aquest fil acabarà malament xD

#523 Menja'm*, hahahaha

1 respuesta
Idontknow

#522 Calla, i menja'm la baldanota.

1 respuesta
menolikeyou

Va, repassem els diftongs i les dièresi, valents i valentes! : D

  1. Poseu dièresi, si cal, en les següents paraules:
Ucraina 
Saul 
aiguen 
paisos 
homogeneitat 
veinatge
continuitat 
obliques 
reull 
linòleum 
agraits 
suissos
Màrius 
reunió 
diurn 
heroina 
autointoxicar 
suicidi
pòdium 
altruisme 
aqueducte 
coincidència 
atribuir 
linguista
aillada 
substituida 
obliquitat 
raim 
pasques 
coissor
1 3 respuestas
geco

#524 això es massa fàcil

home

ara l'he pifiada segur xD

#526 segon de batxiller es l'antic huité?

2 respuestas
alosrocks

#524 Si sapiguessis la de gent que suspenia l'examen de llengua a la meva classe amb aixo. I era segon de batx xD

#525 huité? que es huité?

3 respuestas
geco

#526 vosaltres digueu vuité, quan era l'epoca del EGB abans d'anar a l'institut passaves de primer d'EGB fins a huité (8) , es que no se l'equivalència que te a l'ESO.

2 respuestas
Grimmer8

M'acabo d'assabentar de l'existència d'aquest thread. Feia temps que vaig llegir que algú tenia l'intenció de crear-ho però vaig pensar que s'ompliria de busca-raons.

#526 Això crec que ha passat a totes les classes de Batxillerat XD. Jo si et dic la veritat, no m'enrecordo de les normes, però de llegir i escriure et surt sense voler, encara que més d'una vegada fico la pota.

#527 Vuitè és el que ara és 2on d'ESO.

1
V

Déu ni do la riquesa dialectal que hi ha del català, no? No m'ho esperava ni jo. M'ho estic passant molt bé.

1
Psicotropica

#527 Ací pel meu poble no es diu ni vuité ni huite, amb dos collons diem octau xD

#531 Ací fiquem moltíssimes gambades a l'hora de parlar-lo, per exemple, les D intervocaliques ens les saltem quasi totes "Boda" diem "Boa", "Roda" "Roa", "Vida" "Via", també quasi tots els infinitius dels verbs els fem sense la R final, "Cantar" es "Cantà".
Per no dir també algunes burrades que soltem, "Ofegarse" al meu poble es i serà tota la vida "Ajuegase" XD

2 respuestas
geco

#530 jejejeje això també ho he sentit per la safor, puc parlar per Gandia i rodalia, clar

1 respuesta
A

http://www.youtube.com/watch?v=hkUD5Zon8HA

Encomana-li a la mare rossinyooool!!

geco

#530 ja,però això li dona més riquesa en tant poc territori, te lo seu :)

Abby

#524 Uf ho intento:

spoiler
L

La dièresi és ETA.

StKK

Ja està posada pero aquesta cançó es massa, la mare del Tano! :D

I si tots animem!, i si tots animem! I si tots animeeem GUANYAREEEM!!! BAARÇA!!

No sóc del barça, pero aquest càntic es increíble.

#537 Jajajajajaja bé, també va tenir molta importància la noia del teu avatar :D

1 respuesta
kidike

#536 Cony ara recordo per què ets als meus amics de MV!

#536 Una noia així no s'oblida fàcilment xDDDD

1 respuesta
X

aqui un altre temarri jarcor de l'epoca

1
Jotauvece

I jo que pensava que no hi havien tants catalans per aquí, déu n'hi do!

2 respuestas
V

#539 jo tampoc xd