El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

bontrak

Hola, soc catala, teniu que saber una cosa, la gent quan vol aprendre una llengua, es pq li donara alguna utilitat, y siguem sincers, el catala no la te...
Si venen a cataluña parlarant castella y sentendran entre nosaltres, pero para els que encara tinguin curiositat, "go". La llengua ami personalment no m'agrada, pero es el meu gust.

3 respuestas
H

#649 JAJAJA. Que tipic

B

#691 Baix el mateix raonament, tots hauriem de parlar anglés i cap llengua més. Tots hauriem d'escoltar la mateixa música, veurer les mateixes pelis, vestir de la mateixa e idènitca forma...

Segueixo o no cal? xD

#694 Per trolls? Per intentar fer la gràcia? No soc moderador, però crec que no cal cap "satisfacció" xDD

1 1 respuesta
1 comentario moderado
geco

#691 enhorabona, es nota per la cura que tens a l'hora d'escriure.

#694 com ha humorista andalús, no tens preu, tot siga dit.

No calen exigències, ací ningú t'obliga a res com pots vore.

1
Psicotropica

#691 No tindrà utilitat per a tu, pero si vols treballar per exemple a la comunitat valenciana (supose que en catalunya i balears serà similar) com a funcionari es quasi obligatori tenir el mitjà de valencià, ademés que una llengua es cultura, quantes més coneguem i puguem parlar correctament millor

#699 Hosti tu, quina senyora pifiada, he ficat la pota fins al fons xD

2 respuestas
X

#694

geco

#696 estigues tranquil·la que ara els manifassers llevaran això.

B

#696 Noooo Valears no! No siguis dolentona! jajaja I si, aquí a Balears també s'exigeix (o exigia) tenir estudis de català, cosa que en segons quins càrrecs no em pareix del tot correcte, en realitat cap imposició m'ho pareix, pero es el que hi ha :P

2 respuestas
bontrak

#693 Si tots parlesim angles, li donan pel cul al catala i al castella, y parlaria angles, pero lo que no em senta be es aixo: Quina maravellosa llengua, apraneula! (que hi ha gent que ho a dit)
Jo soc sencill, Angles>Castella>Catala per exemple....
Pero en si, catala util en pocs llocs de espanya, el castella a tota a espanya, i el angles... millor que millor, es la meva opinio y respeto la teva

Sento las faltas de ortografia, esque per internet no escric catala, parla si, pero escriure no y no em surt molt be.

3 respuestas
kidike

#684 Gràcies per resoldre el dubte

L

#700 No es qüestió d'utilitat, sino de que a la meva terra m'agrada parlar la meva llengua materna. Això no treu, està clar, que sería important que a tots llocs es tingués un nivell alt d'anglès per a poder-nos comunicar entre tots.

6 1 respuesta
Psicotropica

L'Esperanto es el futur

B

#700 Jo també respeto la teva opinió, faltaria més! El que jo crec es que els coneixements, siguin els que siguin, mai son inutils. "El saber no ocupa lugar".

Però clar, si adamunt de que no li trobes utilitat, la llengua et pareix fea, no hi ha res a fer! A mi personalment m'encanta i estic molt orgullós de poder-ho parlar. Ademés diuen que les persones amb dues llengües de naixament desenvolupen un poc mes el cervell. O més aviat, o algo aixi vaig llegir.

Tot son ventatges! :P

1 respuesta
geco

#700 la teua teoria es molt bonica a un mon amb gent sense sentiments, per no dir un fum de coses més.

NeV3rKilL

A mi m'encantaria que a Catalunya es parles català i anglès abans que castellà i català.

2 respuestas
DaCo

algun us agrada Lo Cartanyà?

_

Chè, qu'a gust,
chè, qu'a gust,
chè, qu'a gust,
el ratet que estem passant.

1 respuesta
Colgajo

#708 Che, tu si que saps!

1
contrak

afluixa bruixa maduixa, quina gràcia farmàcia, trànquil pernil, era broma poma.

contrak

#702 Ara mateix saps que es millor sapiguer l'Alemany que l'Anglès, xD

1 respuesta
GlatoR

#694 Yo me cago en la puta de oro illo, ¿donde cohone está ese hilo?

Traductor google per als amics.

Jo em cago en la puta d'or illo, on cohone està aquest fil?

1
L

#711 No es viable, imagina't fer negocis en una llengua que sembla que t'estiguis insultant...

#713 Veus? Sembles un urukhai HAHAHAHA

1 respuesta
contrak

#713 Ich spreche deutch, un du?

menolikeyou

#706 Doncs a mi em sembla una burrada. S'hauria de parlar català, castellà i anglès. Però sense cap prioritat ni preferència.

Això de despreciar una llengua per raons polítiques em sembla de cavernícoles, moviment digne d'interlobotomía.

#704 Avantatges! Les castellanades fan mal :P

2 respuestas
Elvisbal

Jo parlc eivissenc, pero puc escriure català perfectament.

1 respuesta
NeV3rKilL

#715 Qui ha dit que jo depreciï el castellà? Jo soc castellanoparlant a me casa però si he de triar castellà o angles em quedo amb angles per la seva utilitat.

kasii

Visça Espanya!

B

Amollaré la parrafada utilitzant el meu dialecte: eivissenc

#699 Es seguex exigint, però en alguns llocs ara numés es demana es nivell B

#706 A io m'agradaría sabre inglés i castellà, no català i castellà... temes d'utilitat i tal.

#716 Io de Sant Miquel! :D

Me cagu en sa puta, axò d'escriure sense norma és mol raru... però buenu, es que no hagin sentit mai un illenc es poden fe una idea de com sona :P

PD: Balada eivissenca de fa un bon parell d'anys: http://www.youtube.com/watch?v=lRsIo5M5roE&feature=plcp

1 2 respuestas
NeV3rKilL

#719 Bé per tu :)

Jo prefereixo el català per que es el d'aquesta terra i l'anglès per que es útil al mon.