#741 Eso me parece perfecto, como yo misma he dicho en #736 estos temas no deberían ir aquí, soy la última que quiere crear polémica con estos threads, simplemente aprender.
En mi caso este año me presentaré a los exámenes del "Mitjà" y del "Superior" y me viene de puta madre, porque claro, cuando te digan que les hagas una redacción, no te vas a poner a hablarle de la propia lengua, sino de temas del día a día.
Si no te lo he mandado por MP es porque creo que lo que pudiera salir de aquí debería ser tomado en cuenta por el resto de users, no quiero malos rollos con nadie. (tranquilo, que ya no voy a decir nada más)
Aixó em pareix perfecte, com jo mateixa he dit en #736 aquestos temes no deurien d'anar ací, sóc l'última que vol crear polèmica amb aquestos threads, simplement aprendre.
En el meu cas aquest any em presentaré als exàmens del Mitjà i del Superior, i em ve de puta mare, perque clar, quan et diguen que faces una redacció no vas a posar-te a parlar-lis de la pròpia llengua, sinó de temes del dia a dia.
Si no t'ho he enviat per MP es perque crec que el que pogués sortir d'ací deuria ser pres en compte per la resta d'users, no vull mals ¿rollos? amb ningú. (tranquil, que ja no vaig a dir res més)