El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

geco

#809 lamentable

#808 a mi? més bé a tu , què no se a quin sant ve eixe comentari.

SkalS

#809 s'escriu "lamentable".

Nott

Feia segles que no escribia en català : )

raganock

#805 Tu vols dir la canço de "Quansevol nit pot sortir el sol" de Jaume Sisa, si no m'equivoco:

2 respuestas
LaChilvy

#814 I aquest custom? Té algo a veure amb aquest fil?

geco

#805 em quede amb aquesta:

DarthVader

#814 exacte! Gràcies!

B

Vinc amb un dubte:

Ja he ficat al meu perfil la cançó de bressol de SAU
però m'agradaria recopilar-ne més
(això de "duérmete niño que viene el coco y te comerá" doncs com a que NO!)

Per tant, alguna cançó de bressol siga moderna o antiga per a la meua llista??

(Ah i que no siga la del amic Albert Pla, que eixa ja me l'han enviada, jejeje)

2 respuestas
S

Vull un bocadill de jamó i ques

1
Grimmer8

#818 Per Déu! "Cançó de bressol" de Serrat:

http://www.cancioneros.com/nc/1852/0/canco-de-bressol-joan-manuel-serrat

1
geco

#818 ací tens

alguna
1
H

la millor cançó

2
LaChilvy

A mi m'agrada la de "Pare" del Serrat

1
1 comentario moderado
Psicotropica

#824 Si t'hagueres pegat un cop pel fil hauries vist que ací cadascún parlem com a la nostra terra, que ni es obligatori parlar en el dialecte oriental, ni l'occidental, ni el mallorquí, sinò que tots parlem com volem, aprenem paraules que es parlen a altres zones, i moltes vegades hem comentat les diferències entre dialectes al fil.

Així que respecta un poquet, que crec que aquí el primer nazi ets tú

6
term1

#824 +1000000 :qq:

1
privet

#824 si no t'agrada no fa falta que entris..

Lo millor que podem fer seria ignorar

1 comentario moderado
privet

#828

En tota la comunitat no se parla de la mateixa manera.

On jo vivia , nosaltres diem " vatros" no vosatros" . lol

Fistrorr

#828 Algú ha demanat la teua opinió en aquest fil?

2
Psicotropica

#828 Un respecte bonico, que jo sóc d'Alacant, així que parle igual que tu i no ho defenc perque siga catalana ni res.

Si no t'agrada el fil no entres, es simple.

3
Grimmer8

#824 Tornes a caure a la mateixa equivocació. El primer nazi que hi ha és aquest radical que parla en aquest diari que treus, parlant sense cap respecte cap als altres. A sobre un capellà...

1 1 respuesta
Tirant

#832 Es que no vos mereixeu respecte perque sou vosatros els que no respecteu als demés, no claveu la Llengua Valenciana dins del dialecte catalá i prou d'eixe color.

1 respuesta
privet

#829 Mentira? En el centre de la comunitat tenen un accent molt feo . .
com.. AIXÓ xugadores xoves . . etc

I aqui se parla diferent . .

1 1 respuesta
Psicotropica

Per favor, anem a ignorar-lo, que si seguim així l'únic que anem a aconseguir es que ens tanquen el fil, i açó anava prou bé.

Prou de política i demés merdes.

3 respuestas
Grimmer8

#833 El mateix respecte que tens tu titllant la nostra llengua de "infame e infecto", i no content amb això, a més a més, la tractes de dialecte. Jo només puc dir que els valencians i el valencià em produiexen un gran respecte, no puc dir el mateix de tu, que no respectes ni el català ni als catalans.

#835 Tens raó.

1 respuesta
sacnoth

#835 No et preocupis pes fil

1 respuesta
Tirant

#834 Una cosa es el accent i atra la llengua en si mateixa, les paraules que pugen ser diferents en tot lo Regne de Valencia son cuatre, atra cosa es la felxio verbal que cada u li done.

#835 Sou vosatros els que claveu la politica pel mig quan mescleu la llengua valenciana en el dialecte catalá, com manen els POLITICS nazionalistes

#836 Fon el CATALÀ Pare Batllori el que digue lo de infame i infecte referints al dialecte barceloní no al català que per desgracia es la normalisacio d'eixe dialecte.

#837 ¿Que? ¿Favoritismes?

2 respuestas
geco

#838 arrea a fer la ma, fill d'una resacsa de putes. <- per a que apreneu una expressió típica Valenciana.

edit: millor borrar el que he dit que tampoc vull guanyar-me un agroo per un penjat com tu.

R0ViK

#838 Per cert podríes anar a algunes clases per aprendre el teu dial·lecte, perquè t'en fa falta.

3