El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

A

#960 El teu nick ve de sinji o com s'escriga D'Evangelion?

1 respuesta
Shinji01

#961 si, es un d'aquells nicks que et poses amb 12 anys i que has de continuar amb ells quan n'han passat 10 xDDD

1 1 respuesta
A

#962 No se te'n va ocorrer un personatge menys homosexual? xD

2 2 respuestas
B

#957 Jo el tfon. (no tinc face ni twi ni twe ni badoo ni res de res, i la del google+ me la varen crear i va ser tot un problema)
Em sembla genial llegir "Cercant xarxa" i tal, :)

Shinji01

#963 coses de la infancia xDDD ara si pogues mel canviaria, pero no se si es pot fer. Total, al final m'acabaven dient xinxi i aixi se m'ha quedat.

1 respuesta
geco

#963 jajajajjjjajaja el mateix he pensat jo quan t'he llegit xD

1
nixonE1

#957 Jo també des de fa 10 segons xD

H

No teniu ni idea. El millor es tindre el fb en pirata xDDD

2 respuestas
nixonE1

#968 En pirata?

Psicotropica

#968 calla calla, que no t'escoltin, que encara obriran un fil per a aprendre a parlar Pirata i després vindrán a queixar-se de que l'han tancat i aquest no xD

B

fa molt de temps que no practico el Català escrit! y sempre feia moltes faltes y encara segueixo jajaj que trist :S

1 respuesta
geco

#971 comença per no utilitzar la y com a nexe.

1 respuesta
B

#972

1 1 respuesta
nixonE1

Si algu vol insertar-lo.

š

És Déu

2 respuestas
kidike

#973 Continua per no fer servir imageshack a mediavida xD
#974

2 1 respuesta
nixonE1

#975 Merci.

geco

#974 ací tens:

mira que vos agraden els classics, vos feia més modernets xD

1 1 respuesta
nixonE1

#977 En Llach és un MUST

1 respuesta
geco

#978 no diré que no, però m'agrada més Raimon si ens posem a triar o Feliu Ventura i Pau Alabajos en l'actualitat :)

1 respuesta
menolikeyou

#965

zErOx

Tinc caca.

1 1 respuesta
menolikeyou

#981 Caca es tinguda per mi.

Ui, és sense accent :$

brakeR

Soc l'unic que veia aquesta serie de petit ?

3 respuestas
Corwils

#983 no, jo també la veia i sempre que parlo amb els meus amics, tothom diu que o no l'ha vist o no se'n recorda :<

raganock

#983 No i mira que jo tinc anys, la debien fer en un horari que no em coincidia, de esports la que no em perdía quasi mai era aquesta:

Cinturó negre (Ginger)

5 3 respuestas
swing

Oh quina il·lusió veure aquest fil. Us saludo des de la bonica capital d'un país petit però preciós que es diu Eslovènia. :)

M'hi estaré tot l'any aquí d'erasmus!

1 respuesta
B

#979 Vols dir PAU Alabajos, jejeje
i per cert, ufff, en Pau guanya en directe
(sí, la seua música tb)
:P

#990 ENVEJAAAAAA!!!!!!
:mad:

2 respuestas
swing

#987 Crec que s'ha fet un embolic amb allò de Pau al Palau hehe

1 respuesta
brakeR

#985 yeah !! la veritat que per tele autonomica no ens podem queixar, el millor anime del mon doblat :·

1
geco

#987 jajajajaj calla, que estava pensant en la muixeranga de l'altre dia al Palau i el concert que va fer, m'he fet un embolic xD

El passat Sant Joan estiguéren amb nosaltres a la foguera de Beneixida, que se que després tens enveja :D

#988 justament pel Palau de la música :)

1 respuesta