El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

R0ViK

#985 Oh m'encantava!

Culló quin fotimé de series d'animació Japoneses que ens fotien per el TV3/33.
Recordeu quan els dijous per la nit feien una OVA (pel·lícula d'animació) per el 33, que posaven AKIRA entre d'altres?

Algú ho recorda?

kidike

#986 Quina sort! :o

V

La gran esmaixada > ALL

Jodeeeeer me ve la llagrimeta.... Tots puguesem tornar a ser petits.

GALLINA DE PIEL

2
kidike

slam dunk :qq: quins records..

Shinji01

#983 jo si que me'n recordo! Que gran! Despres de que fessin la serie sempre anavam al carrer a jugar a beisbol a provar els tirs magics d'en Dome, que flipats eram..!

La que fa temps que busco i no trobo es la serie d'en Sushi, el Gran Xef.

2 respuestas
raganock

#995 Perquè has buscat malament, en realitat es "Sushi, El Petit Xef", jo tambè la miraba i m'encantaba, et deixo intro:

El millor era quan tastaven els plats, semblava que es corressin a sobre XDDD

1 respuesta
1 comentario moderado
B

estic tant acostumat a parlar i escriure castella que ara se'm fa extrany escriure aixi, quina nostalgia, m'es complicat i tot xdd

Patrikerol

Ja que esteu en series mítiques :

1 comentario moderado
A

A mi m'encantava ranma 1/2 en catala, no podia soportar el doblatge castella de Ranma amb la mateixa dobladora que feia de ranma xic i ranma xica.

http://www.youtube.com/watch?v=rjAYdu5Zc_A

Fins i tot el doblatge de sud america m'agradava mes.

Al doblatge castella de Ranma el xic pareixia un transexual o algo extrany.

L

Acabo de quedar-me al·lucinat al veure un estudi de l'idioma en els 7 territoris on es parla, hi ha un territori on es parla encara més que a Catalunya, sabeu quin?

L'endevinareu a la segona.

3 respuestas
R0ViK

#996 Acollonant la serie! Oh, quina flora d'anime teníem a TV3/33 era l'hòstia.

Quan tallaven algo era com si, whoooooooooooooooooo som-hi a tallar la ceba!!! M'encantava.
O les expresions com bé dius orgasmiques, aquet pollastre arrebossat aviam en tastare una mica, oh NO QUINA TEXTURA PORTA PASTANAGA ESTOVADA!!! (m'ho invento, obviament no m'enrecordo de el que deien)

Quin fart de riure. : D

Un exemple

#995 Es diu Mister Ajikko.

geco

#1002 València no, perquè cada volta hi ha més xurros.

1 respuesta
raganock

El primer concurs de Canal-9, imitació de TeleCinco de la època, "El Show de Joan Monleón", us recordeu?.

Moments Mítics:

Desde açi faig homenatge a Joan Monleón que va morir recentment a la edad de 73 anys.

Un gran showman, cantant, director, actor, compositor, guionista y tambè un gran marieta sense disimular. DEP i gracies per tot.

Curiositat: Una de les Monleuetes es la que es va casar amb "El Bigotes" i que quan va caure en desgracia, Cas Gurtel, es va divorciar a la velocitat del llampec. Alguna volta la he vist de botigues pel carrer Colón i està tan potent com fa vint anys. A vore si la trobeu...

4
nixonE1

#1002 A Madriz?
No ara en serio no sé, ni idea.
Catalunya nord no pot ser, C. Valenciana tampoc, ses illes tampoc... ni idea.
l'Alguer tampoc jaja
Ja ens diràs

2 respuestas
K

Fantàstiques.

5 3 respuestas
TTGS87

#1007

raganock

#1007 A mí em sembla molt mes maca aquesta de "Bola de Drac", molt mes dolça i melancòlica:

3 1 respuesta
V

#1009 pels de punta, joder quins records xd

L

#1004 #1006 La Franja.

1
geco

xiquets que vos veig molts musicals, un doblatge de la gent de la Ribera, el bròfecs de Borinot Films:

Un poc animals, però es el que fa la burrera :D

1
Shinji01

#1002 a la Franja i a l'area de Ponent es on es parla més català.. encara recordo algun estiu anant a collir fruita a Saidi amb els tiets i els Guardies Civils del poble parlant en un català molt fragatí xDD

R3DW

Manolico Ferrer, el sargent de ferro.

2
contrak

I Hattori el ninja? Ningú se'n recorda?

1 respuesta
raganock

I de mí què? Em deixeu de banda perquè no xerrava i nomes feia "MEC-MEC"

V

Boníssim!

1
Ks1Qn0

Petrifax!

Muesly

#1007 Gairebé ningú que no tengués la tv3 a casa seva coneix Dr. Slump. I això que és millor que bola de drac...

#1015 Sempre he volgut sabre que eren aquelles salsitxes que menjava el ca :wtf:

#1020 Au calla

3 respuestas
brakeR

#1019 suicidat siusplau

1 respuesta