Forochat FEDA v3

vene-nemesis

Yo iba al instituto con Llorente

covaga

weabooo
https://www.facebook.com/FrikyVideos/videos/1612202019043210/

Polakoooo

Llorente es de Rincón de Soto, y jugó en el Logroñes cuando era un chavalín. Piensa que puede engañarnos a todos, pero no pasa el test del RH. Le espera el gulag.

1 respuesta
Rurik

#27273 quien va a ser el mito vasco mañana? espero que Carlos Garaikoetxea

1 respuesta
nomechordas

Que tenga cuidado que el führer Urkullu le manda a Castro a trabajar en las minas...

Polakoooo

#27274 Supongo que improvisaré, pero no lo descarto tampoco. Me había olvidado de su existencia xD

Lan0s

Yo no iba al instituto con Llorente.

nomechordas

Yo iba a clase con Sabino Arana.

1 respuesta
Rurik

#27278 pues ya eres viejo carallo

1 respuesta
nomechordas

#27279

1 respuesta
Rurik

#27280

voy a reivindicar la galleguidad de las tierras vascas

vene-nemesis

Maldito calorazo que hace.

The_Ninja

Me llamaron para hacer prueba de atención telefónica, y no me han vuelto a llamar :_>

2 respuestas
B

#27234 Cambias más de avatar que felapas.

1 respuesta
vene-nemesis

#27283 igual es que no has atendido al telefono, lo pillas JAJJJ

nomechordas

#27283 RPV: Tu euskera sonaba a maketo

1
Rurik

X_D

G

necesito amor

elderaine

Rurik

Zer a fucking Moron. Begira pieza motherfucker, kaka zure familia zuhaitz hildako guztiak, eta niri ere sakatzen baduzu bizi, amorfoa kaka fucking behera harrapatuz gero, kalean eta bularrean hondoratzea mailu batekin, gaixoa puta baten semea, Seme-alabak izanez gero, espero dut fisikoa edo psikikoa edo bestela desgaitu autobus batek hit duzu, baina ez dute hilko bere bizitza puta osoa sufrimendua eta seme-alabak izanez gero inoiz nahi izan zer gertatu zen ziur aski, Jainkoak bedeinka a fucking gordaca follapinos batera hijodelagranputa, zure barregarria gorputz atalak kenduz naiz eta ni jaten dut eta ni, berriz, kaka bezala dut, eta zu nire aulkitxoa puta elikatzeko egingo dut zure azala arrautzeztatu trozacos eta noiz ondo gutted duzu eta egin dut kaka guztia jaten duzu Nire eder eta oharra brilliant'll zure arreba ipurdian lortzeko eta sister'll sweaty lortu zure ama puta bat izanez gero, eta bai lortu inspired'll banago, bahituko du, horiek ekarri furgoneta batean sartu, horiek hartuko gela bat , buztana horiek bere gorputza zulo guztiak (bai, sudurra eta belarriak barne) ekarriko du zirenetik sartu nintzen, eta bederatzi hilabete itxaron beharko dituzte alabak jaiotza 13 urte betetzen direnean izorratzen dit gehiegi, eta are gehiago, hala bada, Horren ondotik, gordinak erabiltzen ari zaren edo izebak bera egin haiekin eta nekatuta zure familia osoa gutxi lousy cojere chains'll bat nire autoa jarri izorratzen eta 300km inguru joan zure familia horiek, eta ondoren bada zaletasuna guztiak batera dira Hori da norbait bizirik, alkohola hain Rabie mina are gehiago, eta ospitalera joan dela azken finean denean evisceration duzu egin nuen han daudelarik berreskuratutako duzu, gela berean non guztiak izorratzen dut hartuko duzu egin behar dituzu Zure oraina familiako emakume eta zure genialogico aurreko zuhaitz eta bideoak jarri ahala zure ama kopeta minipollazos eman dut izorratu egiten diodan glans handi eta suntsitzaileak gainerako of arrasto utzi arte zure bizitzan eta beraz the'll in duzun guztietan gogoratu ispilu bideo horiek eta zer egin zure familiarekin dut, hori utzi ondoren joan eta izango duzu ondoren joan eta hiru hilabetez, berriz ere lortu aretoan, baina hau nothing biguna eta gero, une honetan zure esku cojere eta hasi minaren maila egiten duzu apal arte iltzeak arteko nahastea orratzak nahi dut eta reanimare desfibriladore bat duzu, praka eta film laburrak Bajare duzu eta zure bolak ere minimatillazos emateko arte hasten naiz pixkanaka-pixkanaka joan desegin eta zure scrotum erabat hutsala da, uste dut hori pasatu nuen ondoren, berriro ere, gisa desfibriladore erabili ahal izango duzu berpiztu zure oinak ekarriko dut ur ontzi batean, nipples besarkaderak jarriko dut, zakila, Hizkuntza eta eman deskargatzea asko berriro zorabiatu egiten duzun arte, orduan, zer egin egingo dute badakizu .. eta atzera eta cojere tongs eta ire zure scum pieza madarikatu bat hasten iltze bat, eta gero zuk Tumbare, Trapu bat jarri beharko duzu hechandote aurpegia eta ire ahoa uretan ito lortuko duzu, poliki-poliki gabe ... gero itzuli egingo naiz egunero ezberdinetan tortura bat egiteko, nire urratsei egun bakoitzeko une desberdinetan atea hurbildu entzun duzu, beraz, aldi bakoitzean , inoiz zure gorputza desplazamendu duzu eta beldurra atea Habro itxurak gora piss arte geratzeko, orduan sartzen da, eta hasten da ... duzunean ikusten ez gehiagorako eman torture'll ospitale batean sendatzen utzi izango duzu ondoren joan denean berreskuratzen, cojere duzu eta begiak erre duzu torch'll batekin, berriz, mailu eman Intxaur on puta hijodelagran pieza hiltzen duzu, baina ez dut uste dena hor amaitu arte ... Berraragitze existitzen bada, volvere culaquier beste pertsona bat berraragiztatu, eta zu eta zure familia berri hori bizitza honetan egin duzun guztia, baina mantsoago guztiak ekarriko ditu inoiz gabe hiltzeko gauean dut uste itzala naiz ikusi ahal izango dituzu, zuk arteko awesome eromena, eta horrek egoera begetatiboan bat nire beldurra duzu, besterik gabe, delako erori
presentzia, sendatu bada, jada ez duzu gehiago joango dira, zaharra alone hil egingo da, arrautzak gabe, zuritu eta ebaki ez esperate duzu hankak madarikatu hautsita

1 respuesta
covaga

#27290 si o k

1 respuesta
Rurik

#27291 bai edo zer

Millonet1

Mediavida se ha euskaldunizado o que?

tsukiyomi

Callad euskoweeaboos

Polakoooo

Agur Polakoooo.

B

http://vocaroo.com/i/s1aqY7Hg5MG1

Y de fondo mi burrogato intentando abrir la puerta de la sukaldaritza.
Egunon bizitza erdiak- eros.

3 2 respuestas
Drhaegar

#27296 Ahora me apetece Mikado D:

B

Y a quién no.
Bueno, dentro de nada me haré una tostada con nocilla para acompañar mi café con leche de arroz. Envidia para todos.

1 respuesta
Drhaegar

Pues yo tengo que hacer papeleo a las 8:30 y no sé si dormirme un rato o ir directamente, y dormir cuando termine.

Spikgel

Yo también tengo hambre, dejar de copiarme

Tema cerrado