#59 Pues en el doblaje, tiene interacciones con 4 o 5 items, todos ap, creo que son la RoA, Zhonya, Nashors y Liche
#59 #60 Pero os lo quereis leer cacho vagos xd
Q: Timewinder
60/70/80/90/100 Mana
11/10/9/8/7 sec Cooldown
Ekko throws a device that deals 60/75/90/105/120(+0.2)magic damage to enemies it passes through. It expands into a slowing field on the first champion hit, slowing everything inside by 32/39/46/53/60%. It then returns to him after a delay, dealing 60/85/110/135/160(+0.6)magic damage to all targets hit upon return.
W: Parallel Convergence
30/40/50/60/70Mana
22/20/18.000/16.00/14.000 sec Cooldown
Passive:Ekko's basic attacks deal bonus magic damage to enemies under 30% health equal to X% (+.02857%) of their missing health (max 400 damage vs. minions and monsters).
Active:After a 3 second delay, Ekko creates a short-lived chronosphere at the target location that slows enemies who enter by 40%. If Ekko enters the sphere, he will detonate it, gaining a shield that absorbs up to 150/195/240/285/330(+0.8) damage for 2 seconds. Enemies caught inside are stunned for 2.25 seconds.
E: Phase Dive
40/50/60/70/80 Mana
15/13/11/9/7 sec Cooldown
Ekko dashes a short distance in the targeted direction. His next attack will deal 50.0000/80/110/140/170(+0.2)bonus magic damage and teleport him to his target."
R: Chronobreak
No Cost
90/80/70 sec Cooldown
Makes Ekko invulnerable and untargetable, and teleports him back to wherever he was 4 seconds ago. Ekko heals himself for 100/150/200 + 20/25/30% (+0.6%) of the damage taken over the last 4 seconds, and deals 200/350/500(+1.3) magic damage to all nearby enemies on arrival.[/i]
"Ekko dashes a short distance in the targeted direction. His next attack will deal 50.0000/80/110/140/170(+0.2)bonus magic damage and teleport him to his target."
gg rito nerfea a este cabrón ya
Makes Ekko invulnerable and untargetable, and teleports him back to wherever he was 4 seconds ago. Ekko heals himself for 100/150/200 + 20/25/30% (+0.6%) of the damage taken over the last 4 seconds, and deals 200/350/500(+1.3) magic damage to all nearby enemies on arrival.
hmmmm, supongo que se referira a antes de usar R
Joder, lo de la R esta claro, creo yo. Es invulnerable en el momento que vuelve a activarla y vuelve hacia atrás, no durante su activación, digo yo, no?
todos los personajes con 23231 dash 231231 stuns 12313123 slows, y los pj's antiguos sin tocarlos, quiero rework a brand
esta way eso de meter 203902390 dash a cada champion, estas que juego un Brand o Lux, no aciertas ni de blas una skill
ya visteis lo que pasó con vel koz, personaje sin movilidad y ni con un palo. De support un par de veces. Y claro, no se ve en competitivo pues...y malo no es el campeón.
#83 Que no se vea en competitivo no significa que sea malo, sejuani es freelo desde la s3 (tanto jungla como ap antes del nerf) y mira, ahora sale.
En Reddit Riot Scarizard ha estado respondiendo a preguntas sobre la ultimate. Ha dicho esto:
- El clon/fantasma te sigue constantemente, no es parte de la habilidad activa.
- Obviamente, los enemigos solo ven el clon si tienen visión de él.
- Al activar la habilidad, te vuelves invulnerable e intargeteable mientras vuelves a la posición del clon curándote un porcentaje del daño recibido en los últimos 4 segundos y haciendo daño en área.
#84 Sejuani no era tan fuerte desde la s3 ni de coña, básicamente porque el dominio de los tanques viene dado por el cinderhulk. Y no digo que fuese mala ni que no fuese buena, pero es lo que hay.
Eso a un lado, no entiendo tu comentario cuando mismamente en mi mensaje pone lo mismo que me estás contando.