Tts que corki tiene mejor poke que xerath con los cohetes de que coño os quejais
#60 El % de comprar IE + PD es el mismo que antes. No tocan el daño de los críticos, solo el %.
Renekton
Give Renekton a lot more Fury when he's fighting champions and a little less Fury when he's not interacting with champions.
P - Reign of Anger
FURY DECAY RATE:: 2/second >>> 4/second
Q - Cull the Meek
FURY GENERATION ON NON-CHAMPION HIT:: 5/target >>> 2.5/target
FURY GENERATION ON CHAMPION HIT:: 5/target >>> 10/target
W - Ruthless Predator
NEW - FURY GENERATION BONUS VS CHAMPIONS:: 10 Fury
E2 - Dice
NEW - FURY GENERATION ON NON-CHAMPION HIT:: 2.5/target
NEW - FURY GENERATION ON CHAMPION HIT:: 10/target
Q - Cull the Meek
HEALING VS MINIONS (Non Fury Enhanced):: 5% damage >>> 3/4.5/6/7.5/9 (+0.04 Bonus AD)
HEALING VS MINIONS (Fury Enhanced):: 10% damage >>> 9/13.5/18/22.5/27 (+0.12 Bonus AD)
HEALING VS CHAMPIONS (Non Fury Enhanced):: 20% damage >>> 9/13.5/18/22.5/27 (+0.12 Bonus AD)
HEALING VS CHAMPIONS (Fury Enhanced):: 40% damage >>> 27/40.5/54/67.5/81 (+0.36 Bonus AD)
Q
8 second cooldown.
Renekton swings his blade, dealing 60/90/120/150/180 (+.8 bonus AD) physical damage to nearby enemies and healing himself for 3/4.5/6/7.5/9 (+.04 bonus AD) health for each non-champion hit and 9/13.5/18/23/27 (+.12 bonus AD) health for each champion hit, up to 50/75/100/125/150 Health
In addition, he generates 2.5 fury for each non-champion hit and 10 fury for each champion hit, up to a maximum of 30 fury.
50 Fury Bonus: Damage increased to 90/135/180/225/270 (+1.2 bonus AD). Heal increased to 9/13.5/18/22.5/27 (+.12 bonus AD) per non-champion and 27/40.5/54/67.5/81 (+.36 bonus AD) per champion, up to 150/225/300/375/450. No longer generates Fury.
W
3/12/11/10/9 second cooldown.
Renekton's next attack strikes twice, stunning his target for .75 second and dealing 5/15/25/35/45 (+.75 total AD) physical damage per hit (10/30/50/70/90(+1.5 total AD) total damage)
Each hit applies on-hit effects and generates Fury. Renekton generates an additional 10 fury for hitting a champion
50 Fury Bonus: Renekton attacks three times, stunning his target for 1.5 seconds and dealing a total of 15/45/75/105/135 (+2.25 total AD) damage. No longer generates Fury
E
18/17/16/15/14 second cooldown
Slice: Renekton dashes, dealing 30/60/90/120/150 (+.9 bonus AD) physical damage. Hitting an enemy grants the ability to use Dice for 4 seconds.
Dice: Renekton dashes, dealing 30/60/90/120/150 (+.9 bonus AD) physical damage. In addition, he generates 2.5 fury for each non-champion hit and 10 fury for each champion hit, up to a maximum of 30 fury.
Dice - 50 Fury Bonus: Damage increased to 45/90/135/180/225 (+1.35 bonus AD). Enemies hit have 15/20/25/30/35% reduced armor for 4 seconds. No longer generates fury.
#71 eso es el autocorrector del movil, estas pedo o eres de los que llaman tolan a talon como yo? XD
#72 Todo el mundo sabemos que Renekton es una skin de nuestro querido revington acaso lo dudabas ? Tolan XDD
Una cosa de RIOT que no entiendo es porque quieren que usemos SIEMPRE a los mismos campeones? Es decir, puedo aceptar que Renekton o JAx hayn estado 3 meses en el baul, pero ahora volverlos a buffar? Cuando los 2 ultimos años han estado de moda 21 de 24 meses o algo asi?
Nose, ni que no hubiera campeones en el baul, joder buffa que se yo a Zac, a Vladimir, a Galio, a Torick...
Nose es que veo el juego super ciclico. Ahora tocara el cambio de maestrias de cada año, donde Mundo estara OP como cada inicio de season , luego los nerfs a Fizz y Ahri de cada temporada... Todo muy previsible y''marcado''
#76 Por eso digo, pero tampoco nadie juega a Olaf, nadie a Garen...
A lo que me refiero es que en cuant Renekton, Shyvana , Jax, bajan un pelin de popularidad y nivel los buffan para que vuelvan a aparecer. No me parece mal que los buffen si estan mal, pero hay otros campeones peores. Parece que siempre se tienen que jugar los mismos.
Yo todavía estoy esperando un objeto para Vladimir.
Rest in peace objeto de la jungla de cdr, spell vmap y ap. No me acuerdo el nombre.
Morde op en brasil, no se vlad se me hace molesto en late mete bastante para lo que tankea y ti un buen daño en área no es precisamente un personaje inútil
Inútil no es, pero le falta algo que lo meta en el early/mid en la partida.
Era mi personaje favorito, y si me pongo a pensar probablemente lo siga siendo. Pero lo tengo un poco abandonado. Luego lo saco del baúl en honor a Flame.
Si el early es su punto flaco necesita levelearse rápido sino mal asunto, pero en late es una pasada de campeón, no le bufaron lo de que podia usar cositas en su piscina de sangre ? En honor a flame y otro gran jugador de Vlad llamado YoungBuck
Updated Summoner Icons
A few of the classic summoner icons have been updated!
Texture Rebalances
Volibear
Thunder Lord Volibear
Northern Storm Volibear
Morgana
Exiled Morgana
Sinful Succulence Morgana
Blade Mistress Morgana
Blackthorn Morgana
Champions
Corki
Valkyrie (W) mana cost increased to 100 from 80 at all ranks
[Context: Follow up change. Current live mana cost is 50.]
Hecarim
Rampage (Q) mana cost decreased to 20/23/26/29/32 from 24/26/28/30/32
Nautilus
[Need to confirm these]
Titan's Wrath (W) value lowered to 65/70/75/80/85 from 100/150/200/250/300
Titan's Wrath (W) now scales on 7/9.5/12/14.5/17% of Nautilus's MAX HEALTH from 15% of his BONUS Health
Skarner
Fracture (E) cooldown increased to 12/11.5/11/10.5/10 from 12/11/10/9/8
[Context: Follow up change. Current live value is 12 seconds at all ranks]