El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

geco

ací teniu una pàgina de facebook que recull expresions Valencianes

En bon Valencià:

https://www.facebook.com/pages/En-bon-valenci%C3%A0/306312269432013?fref=ts

2 respuestas
-Mephisto-

#1891 Ostres! Doncs m'agrada la pagina, en general la majoria d'expressions es corresponen amb les del catalá estandard (per dir-li d'alguna manera).

1
raganock

#1891 Ieee!!! Fill de puta, aixina que la cassalla no feia res!

Tinc al cap el terratrèmol lluitant amb la tempesta a vore qui pot més, una de aquestes va caure sensereta a base de xupitos:

Hem de quedar a escurar per arreplegar una, perquè ahir vaig tombar a dos natius de la teua terra, si es que el valencians no sabeu beure.

Pd.: Però que reboníssima estaba la cabrona, aixina ben gelaeta de congelador!

2 1 respuesta
duriel_one

pa amb tomaquet

1 respuesta
raganock

#1894 Tú, ves a mengar la escudella amb carn d'olla per la ressaca, borraxuzo.

1
geco

#1893 hahahahahahahahahaha aiiii bandidoooooooo, arruixaaaaa que plou !!!!!

feredat em fas del fetge eixe que tens, eren nadius saforencs?, perquè ahí topes amb pedra :D

1 respuesta
raganock

#1896 Tú i jo, una ampolla de cassalla i no cal més paraules.

I no eren nadius de la Safor, si no de València capital, no li van durar res a un xic del nort.

Pd.: El meu fetge fa anys que está donat a una fábrica de paté, perqué enlloc més el volen.

1 respuesta
geco

#1897 de Gener no passa, tindre que cridar als amics per fer un bon escalfament xD

està començant a entrar-me canguelo :P

1
B

FELIÇ ANY NOU A TOTHOM!!!
:buitre:

4
Draconian

acabe d'arribar ara del festivern...estic fet merda...men vaig a dormir...
Feliç any nou!

2
L

JAJAJAJAJA

1 2 respuestas
Moler

#1901 jaja que bo.

geco

#1901 eixe mallorquí està con una regaora xD

raganock

A mi de ses illes el grup de caxondeo que m'encanta es "Ossifar" tenen cada tema boníssim:

1 2 respuestas
-Mephisto-

#1904 No se si es una cosa generalitzada dels catalans o es que jo soc més burro que la mitjana, però hem costa horrors entendre el mallorquí.

3 respuestas
tersark

#1905

2
geco

jo fa uns dies em vaig comprar l'últim d'Antònia Font, a estos no em costa entendre'ls gens ni mica :)

ziev

algú va anar al Festivern?

B

Tomeu Penya és l'amo, el vaig vore en directe a València i ufff, per a ser un avi està en plena forma i segueix anant darrere les femelles sempre que pot!!

Muesly

#1904 Ooooh si, Ossifar!!!

Quin gran grup!!

#1905 Exageren molt l'accent de poble, però hi ha gent que xerra així o pitjor. A mi a la gent de Sa Pobla em costa entendrer-la a vegades...

raganock

#1905 El que passa es que jo vaig estar una temporada a Menorca i al final vaig pillar la musiqueta del seu parlar però em va costar prou els primers dies, ara hauría de tornar-me a possar.

De vegades els deia que em parlessin en castellà de tancats que eren i el pitjor es que la forma de parlar de Ciudadella no tenía res a veure amb la de Mahò, i només es una illeta.

B

Escoltar parlar a la gent de ses illes per a mi és música angelical, em passa com als americans al sentir parlar en francés, em cau la baba!

2 1 respuesta
Moler

#1912 Si, a mi també m'agrada molt. Tenen un accent que "hipnotitza"

3
Psicotropica

Jo crec que mai he escoltat parlar a ningú de les Balears :S

2 respuestas
Muesly

Bon diiiiiiiiiiiiiiia a la vila del pingüí!!!!!

#1914

Però es xerrar d'aquest home es molt de poble i basto

1 2 respuestas
raganock

#1915 Em sembla que el pagès es va passar fent glopades a la petaca de licor de Palo que duia al tractor per combatre la rasca nocturna:

#1914 Un altre bon exemple es aquesta forofa del Constancia:

"Me'n regal" ------------> "Tant em fot"
"No se qué putes" ------> "No se qué collons"

1 1 respuesta
geco

#1915 dec de ser molt de poble perque li entenc tot :S

1 1 respuesta
raganock

#1917 El teu no es esser de poble sinó puressa de raça.

El meu si que es greu: fill de inmigrans extremenys, nascut a Catalunya i estampat a València.

Pd.: I ningú em convida a casalla, això si que es per cagarse i no torcar-se.

1 1 respuesta
geco

#1918 xè m'has emocionat so cabronasso !!!

Estigues tranquil que quan acabe l'embolic amb l'ajuntament i el banc, acabarem arrossegant l'orella rinxo-rinxo per on van els cudols :D

-Mephisto-

#1916 El millor del video es l'instant 0:00. Ja està, ja ho he dit.

#1921 Oing oing

1 respuesta

Usuarios habituales