El diario de la superación física de Maiki.

Woh

#5789 xddddddddddddddddddddddddd

B

¿Placer o asco?

16 3 respuestas
B

#5792 mmmmmmmmmmmmmmmmmm

IVaCH

#5792 A el no lo sé.. A mi lo tengo muy claro.

G

Match face

1 1 respuesta
X

#5789 Nuevo careto para avatar, jajaja

1 respuesta
SuperMatute

:qq:

B

#5795 ha tirado los cubiertos y se ha tirado como el móvil con cara loco al escuchar el sonido del tinder xdddd

Agrael120

JAJAJAJA siempre me quedo sin manitas aquí.

1 1 respuesta
SniPy

#5796

4
G

#5799 ahí le dejo una wey

X

1
GlatoR

pelusilla6

Antes me como esto joder

B

tiene el tinder echando fuego

MASTODONTE buena programada de alarma con el sonido del tinder

1
G

"Perdonad ya sabéis que mi vida amorosa es muy... muy... vamos que soy muy romanticoso...

Pero si me estás escuchando, que sepas que para mi eres la primera"

Se me han mojado las bragas

1 1 respuesta
Agrael120

#5806 Digno de salir en un cutre episodio de Mentes Criminales el fin de semana.

rUMbERo

Zharrat

Sus personalidades empiezan a colapsar

Channie

En el chat intentando escribir SUBNORMAL letra a letra y él hablando a su bola xD

X

3
Versatil

Bé, doncs vinc a comentar aquest tema, ja que jo sóc una d'aquestes persones que més es van acarnissar amb Glitcher en el famós tema sobre Kanjuro (no tinc problemes a admetre que li vaig trucar idiota explícitament i aquí es pot llegir).

La meva opinió és que no ets més que un immadur que no és capaç d'actuar mesurant les conseqüències de les seves accions i considerant la responsabilitat per aquestes. És més, t'ho vaig a explicar de forma molt clara, directa i fins i tot científica:

Ets el meu boc expiatori. En Psicologia Social, la teoria del boc expiatori descriu la situació en la qual una persona bolca les seves frustracions o tensions sobre un individu o grup (un dels orígens del racisme, per exemple) al qual considera inferior.

Mira, et vaig a explicar amb total sinceritat la meva experiència amb tu:

Vaig venir un dia molt cremat de la universitat, o cansat, o amb diversos treballs sobrevolándome, no ho recordo molt bé. Tenia un ou de tensions sobre i, en la meva visita rutinària al fòrum, em vaig trobar amb el teu famós tema de Kanjuro = Buggy. El vaig llegir, vaig indagar en la teva activitat, etc. I què em vaig trobar? Un oncle que les hi donava de savi d'One Piece, com si fos alguna cosa més que un simple lector com som moltíssims per aquí, que, malgrat la seva arrogant expressió de coneixement, va tenir els collons de publicar una anada d'olla mal anomenada teoria en què afirmava que Kanjuro era Buggy basant-se en arguments totalment absurds i suposicions infundades. Això no era el més fotut sinó que, a sobre, afirmaves amb la major mostra de gosadia que he vist que tenia MOLTES POSSIBILITATS de ser certa. Aquí, amb dos collons. Quan tots els altres foreros van tirar per terra tals arguments tu, en lloc de reflexionar, en lloc de retractar, et limitaste a quedar-te a la teva bombolla, negar l'evidència i, creient-de nou el puto amo en això de One Piece, afirmar que només el temps i Oda decidirien. No content amb això, no content amb deixar-lo en aquesta ambigüitat, et vas seguir vanagloriando afirmant alguna que una altra vegada que ja ens tragaríamos les nostres paraules quan Buggy aparegués en Wano.

Aquest va ser el moment en que vaig passar a considerar-te un energumen al qual convertir en el meu cap de turc. Com ja et vaig dir, jo havia estat un gran aficionat a la sèrie Lost i fins i tot vaig estudiar cosetes bàsiques de física quàntica per redactar teories molt cuidades, riques en detalls i coherents. Això ho vaig fer amb uns quinze anys, no recordo quan exactament, i tot i així no me les donava de mestre de la sèrie. Per això, quan vaig veure que eres un tio de vint anys que es creia el màxim savi del manga però, tot i així, publicava "teories" totalment absurdes, vaig passar a perdre't tot el respecte com a persona racional.

Conforme passaven els dies i em assentava més al fòrum vaig anar adonant-me que, lluny d'haver-me format una idea equivocada de tu, anaves confirmant un per un tots els meus prejudicis. I ara, temps després, véns ploriquejant perquè et fan ciberbullying, afegint xorrades com les mencions a la teva núvia, assumint que això ens importa gens ni mica. No ets només superb pel que fa al manga, Glitcher, sinó que també ets una persona que sobrevalora increïblement seva importància personal.

TU ETS EL PROBLEMA. Et penses que som nosaltres, tots els que et "acosamos"? Madura, xaval, perquè se suposa que tens vint anys i em faria vergonya actuar com tu. Assumeix com ets, raona les conseqüències dels teus actes i responsabilízate de les conseqüències. Jo sóc conscient que a molts els puc semblar un capoll integral per la forma en què m'expresso de vegades, i saps què? Ho accepto. Perquè si no tingués la maduresa per assumir la responsabilitat dels meus actes no tindria la supèrbia d'anar actuant com una vora setciències. Aquesta és la diferència que et converteix en un marrec immadur que es creu més del que és.

Saps per què et tractem així? Perquè ets un cregut que es bateja mestre d'One Piece, que té els collons de qualificar idees estúpides i mal fonamentades com a "molt possibles", que intenta imposar perquè sí la seva visió de com funciona el màniga (assumint ignorància en els altres), que crida hater a qualsevol que critiqui un mínim aspecte de l'obra (i creient-se que no és més que un fanàtic amb un pensament crític podrit) ... i així podria seguir.

ETS TU qui s'ha guanyat a pols aquesta situació. Ara és la teva decisió actuar com un home de la teva edat i assumir els teus errors.

3
Faradium

Este chico está un poco mal, no?

Edit: Acabo de ver el primer post, ahora entiendo todo, mis disculpas. Aún así me da penica.

1 respuesta
B

#5813 no sé que te hace pensar eso

1
B

Yo con este hilo, es como una droga, la virgen

El chaval este va a acabar en la puta calle, no le va a durar siempre los 30k€ ni la paga de la madre

1
G

La cara que se te queda cuando lees todo el chat del tirón

8
BirK

Está haciendo lo mismo que comentaban en el hilo del juego ese online, que se metía al chat de voz y Pum (fortnite) 30 min de monologo de sus PUTAS MIERDAS y de mientras la peña en el chat a su bola. Vamos que habla solo.

SniPy

Naranja y leche de coco:

1
Zharrat

Maiki: Yo salto a la comba y a veces hasta sudo

B

Que mierda es esa hispterada de arroz jazmin? Arros de valensia filldeputa

Tema cerrado