yo ayer jugué por la madrugada y esatba de puta madre, casi ni habia lag y sin colas
Porque todo dios tiene beta y yo nada?
Si alguien no la quiere porque vaya mal, o simplemente quiere hacer una buena accion, que me pase su clave
Estoy viendo ke me pasara como en la TBC, un par de semanas antes de que salga me enviaran una Key para la Beta....
ojo que no digo que no me quitaria el mono, pero buffff....
si fuera antes mejor!
De poco te vas a enterar en la beta sobre DK al menos ahora mismo xD. Le estan haciendo revamp de talentos y skills cada 2 dias xD Yo me esperaria unos meses y miraria el feedback que la peña haga sobre el DK para elegirme xD
#520 Thanks
Pero eso no me sirve, me da igual que digan que es bueno o malo, ahi me tienes con un shadow priest ahora mismo, que no es lo mejor para pvp
Es para ver si me gusta el estilo de juego, si me gusta jugarlo, etc
La beta es una chusta, yo solo entre a ver al palaca, porque mire videos y vi a palas haciendo horrores con menos equipo que el mio, el caso es que llege despues del bug pero aun asi metia lo que no esta escrito ! xd.
wiiiiiiiii ya tenemos intro ;D
En wow-europe la tenemos en castellano pero para los que no quieran esperar a la bajada del p2p de blizzard aqui esta por rapidshare en ingles en high res.
http://rapidshare.com/files/138999205/WOTLK_WEB_1280_Xvid_EN_ESRB.avi
parche
Hunter
* Animal Handler (Beast Mastery): No longer increases speed while mounted, but now reduces the cooldown of your Master's Call ability by 5/10 sec.
* Aspect of the Beast: Now increases your melee attack power by 10% for the hunter and the hunter's pet.
* Bestial Swiftness is now a pet talent tree talent, and has been removed from the Beast Mastery Hunter tree.
* Disengage: This ability has been re-designed. Now leaps the Hunter backwards up to 13 yards. 30 second cooldown. Disengage now also only has one rank (rank 1).
* Distracting Shot: This shot now "taunts" the target onto the Hunter. The taunt effect will last 6 seconds. Distracting Shot now only has one rank (rank 1).
* Focused Fire (Beast Mastery): Now increases the critical strike chance of your Kill Command by 10/20/30% while Kill Command is active. This effect can stack up to 3 times, but diminishes for each charge of Kill Command.
* Improved Stings (Marksmanship): Now a 3-point talent, down from 5-points.
* Kill Command: This ability now increases the damage done by your pet's special abilities by 60%. Each attack will reduce the damage bonus by 20%. 1 minute cooldown.
* New Talent - Aspect Mastery (Beast Mastery)
* New Talent - Hunter vs. Wild (Survival): Increases you and your pet's attack power and ranged attack power equal to 10/20/30% of your total Stamina.
* New Talent - Lock and Load (Survival): You have a 33/66/100% chance when you trap a target and a 10/20/30% chance when you sting a target to cause your next 3 Arcane Shot or Explosive Shot spells to trigger no cooldown, cost no mana and consume no ammo.
* New Talent - T.N.T. (Survival): Your Immolation Trap, Explosive Trap and Explosive Shot have a 5/10/15% to stun targets for 2 sec when they deal damage, and increases the critical strike chance of your Explosive Shot and Explosive Trap by 5/10/15%.
* Pathfinding (Beast Mastery): Now also increases the movement speed while mounted by 5/10%.
* Readiness (Survival): Cooldown reduced to 3 minutes, down from 5 minutes.
* Spirit Bond (Beast Mastery): Also increases healing done to you and your pet by 5/10%.
* Steady Shot: Now has a 2.0 cast time, up from 1.5.
* Surefooted (Survival) now reduces the duration of movement impairing effects by 16/25/50% (instead of resist % chance).
* Survival Instincts (Survival): This has been moved to tier-2, up from tier 6.
* Survivalist (Survival): Now increases your total Stamina, instead of your total Health.
* The arming time has been reduced to 1 second, from 2 seconds for all traps.
* Trap Mastery (Survival) is now an 11-point talent.
* Trueshot Aura - This aura is now raid-wide.
Paladin
* Vengeance (Retribution) now stacks up to 2 times, reduced from 3.
Rogue
* Mace Specialization (Combat) no longer stuns enemies, and instead increases critical damage bonus by 2/4/6/8/10%.
Warrior
* Enrage (Fury) now increases damage done by 3/6/9/12/15%, limitation on number of attacks removed.
* Improved Charge (Arms) now generates 5/10 rage.
* Improved Sunder Armor (Protection) renamed Puncture.
* Mace Specialization (Arms) no longer stuns enemies, and now generates 10 rage.
* Shield Wall now reduces all damage taken by 60% for 12 seconds, cooldown reduced to 5 minutes.
* Thunder Clap damage increased, cooldown increased.
se termino eso de ir con mazas por lo que veo ^^
HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Y ESA NERFEADA SIN SENTIDO AL ENRAGE Y AL MACE SPEC?
Que ardan en el infierno los developers de blizzard.
yo q keria seguir subiendo mi DK esta noxe de toas formas como las sueltan los developers ehh xDDD * Mace Specialization (Arms) no longer stuns enemies, and now generates 10 rage. zas en toda la boca!
#531 a lo del warrior?
PERO ESTO QUE EEEEEEEES PERO ESTO QUE EEEEEEEEES
A QUE VIENE LO DE esp de mazas
me acabo de quedar flipando con el nerf del warrior...aunq al rogue =...wtf
P.D: luego no somos los que nos llevamos los nerfs mas hardcore de todos, no?
kkthxblizzspitonumadafaka.
erhm hola?
New Talent - Furious Attacks (Tier 8 ) - Your normal melee attacks have a 50/100% chance to reduce all healing done to the target by 25% for 8 sec. This can stack up to 2 times.
Espero y deseo que alguien me corrija pero... ¿les acaban de dar un mortal a los warr en Fury?
Sobre el nerf al mace spec... pues es ke es normal, los warriors mace spec sois como rogues con plate, ¿un warrior stuns? el de la carga y vais ke os matais, aqui el unico ke puede tener CC de stun deberia ser el rogue.
¿Os acordais cuando blizzard dijo que el warr era la clase melee definitiva y os frotabais el pene? pues bienvenidos xD
lolazo los cambios al warr?, sacan la penalizacion de ataque al titans grip :o, con el rampage si haces un critico le das 5% de critico a ti, tu party y a la raid (gg ferals?), efecto MS para los fury, sacan el stun del mace spec eso si DD (como a los rogues), y lo del rend puede estar curioso que te habilite el overpower T_T.
me gusta el cambio del swipe al druida, 4 targets uhmm mas easy para tankear varios mobs .
#535 BIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEENNN especializacion en mazas de herreria a la mierda : D
en fin dentro de poco nos quitaron todas las specs de armas xD
#537 hombre sacar no las sacan, simplemente las cambian para dar MAS critico en caso de los rogues y MAS rage en caso de los warr.